Siteler Hakkındaki Yorumlarınız
-
Php ile kodladığın ve 100% tasarımları bana ait olan siteleri sizlere de göstermek ve yorumlarınızı almak istiyorum.
Forum : Bilisim WORLD Forum
Kişisel Sitem(Şu anda ndmylmz.tk adlı domainimin cpanel ine giremediğim için buraya attım..=D) : Ndmylmz.TK
-
Bilişim world forumda üye olmadan yorum yapılıyor dikkatine..!!!
-
bişi silmiştim..=).ondan kaynaklanıyormuş.Düzelltim..:D
-
forumdaki ankete anlam veremedim :)
@ Tasarım - Kodlama : İYİ . =) : 100%
tasarım neysede kodlamaya nasıl yorum yapalım açık kaynak filan mı ?
haricinde tasarım konusuna daha çok önem vermelisin. ne yalan söyleyim ikisinin tasarımıda kötü :/
-
@kodlama derken işlev..demek istedim ki üye olursanız anlarsnız..=)
Onun dışında forumun tasarımı düzelcek..
Ama ndmylmz.tk bana göre iyi.=)
