Sitenin Çalışma Mantığı Nedir. ?
-
http://www.peteranswers.com/ Sitesinin çalışma mantığı nedir. Soruyu soruyorsun cevabını veriyor. Daha doğrusu cevabıda sen yazıyorsun. Arkadaş ortamında iyi arkadaş keklenir bununla. Çalışma mantığını çözebilen varsa bi yazıversin.
-
bi kaç kişiyi baya bi keklemiştik :) ama nasıl korkmuşlardı ... bi iki arkadaşınla ayarlayacaksın her şeyi, tek bi kurban seçip onun üstüne gideceksin :))
çalışma mantığından kastın nedir? sadece hatırladığım kadarıyla noktaya basıp cevabı yazıyorsun peter a övgü yazarken. yani ilk başta bi giriş cümlesi yazıyorsun ama bunu otomatik yazıyor. sen noktaya bastıktan sonra yazdığın şey senin cevabın ama ekranda görülen her tuş basımında hazır olan yazıdan bir karakter yazılması..
petition a nokta ya basıp yazarsan mesela sürekli a tuşuna bassan da o yine kayıtlı olan peter,please answer the following question.. gibi bi şey yazar ve alta soruyu yazıp ok diyince de aaaaaaaaa gibi bi şey çıkar çünkü nokta tuşuna basıp sürekli a tuşuna bastığın için. olay bu. bilmem anlatabildim mi
-
unbalanced bunu yazdı
bi kaç kişiyi baya bi keklemiştik :) ama nasıl korkmuşlardı ... bi iki arkadaşınla ayarlayacaksın her şeyi, tek bi kurban seçip onun üstüne gideceksin :))
çalışma mantığından kastın nedir? sadece hatırladığım kadarıyla noktaya basıp cevabı yazıyorsun peter a övgü yazarken. yani ilk başta bi giriş cümlesi yazıyorsun ama bunu otomatik yazıyor. sen noktaya bastıktan sonra yazdığın şey senin cevabın ama ekranda görülen her tuş basımında hazır olan yazıdan bir karakter yazılması..
petition a nokta ya basıp yazarsan mesela sürekli a tuşuna bassan da o yine kayıtlı olan peter,please answer the following question.. gibi bi şey yazar ve alta soruyu yazıp ok diyince de aaaaaaaaa gibi bi şey çıkar çünkü nokta tuşuna basıp sürekli a tuşuna bastığın için. olay bu. bilmem anlatabildim mi
arkadaş herşeyi anlatmış zaten bende değişik cinsten anlatayım.. yapman gereken çok basit.
GordonFreeman tarafından 24/Eki/13 13:45 tarihinde düzenlenmiştir
Petition: bu kısma sorunun cevabını yazılacak. fakat cevabı yazmadan önce "Peter." yazman gerekiyor. Senin Koyduğun NOKTA'yı o otomatikman VİRGÜL' e çevirecek ve bir boşluk bırakıp cevabı yazıcaksın. sen oraya ne yazarsan yaz bizim çakal peter oraya "please answer the following question" yazacak.. yani yazdığın cevabı göstermeyecek. ( işin bütün ipneliği burda zaten :D )
Question: Buraya'da soruyu yazıp "OK" butonuna tıklayacaksın.
_______________________________________________________________________________________________________
Zamanında tüm arkadaşları, sülaleyi kandırdıydım :D ama çok zevkliydi ahahahahah :D
edit: şimdi tekrar bi denedim.. petition kısmına sadece NOKTA koyduğumuzdada çalışıyormuş peter yazmaya bile gerek yokmuş o zaten çıkarıyo peter, answers..... dümenini -
unbalanced bunu yazdı
bi kaç kişiyi baya bi keklemiştik :) ama nasıl korkmuşlardı ... bi iki arkadaşınla ayarlayacaksın her şeyi, tek bi kurban seçip onun üstüne gideceksin :))
çalışma mantığından kastın nedir? sadece hatırladığım kadarıyla noktaya basıp cevabı yazıyorsun peter a övgü yazarken. yani ilk başta bi giriş cümlesi yazıyorsun ama bunu otomatik yazıyor. sen noktaya bastıktan sonra yazdığın şey senin cevabın ama ekranda görülen her tuş basımında hazır olan yazıdan bir karakter yazılması..
petition a nokta ya basıp yazarsan mesela sürekli a tuşuna bassan da o yine kayıtlı olan peter,please answer the following question.. gibi bi şey yazar ve alta soruyu yazıp ok diyince de aaaaaaaaa gibi bi şey çıkar çünkü nokta tuşuna basıp sürekli a tuşuna bastığın için. olay bu. bilmem anlatabildim mi
Tamam anladım sayılır. :) iyi adam kekleniyor bununla :))
-
aaa bu site duruyor mu :D
ne adam keklerdik bununla ya :D
-
c0nverse bunu yazdı
aaa bu site duruyor mu :D
ne adam keklerdik bununla ya :D
haha hatırladım lan ne adamlar keklemiştik beraber :D
-
Bunun mantıgının neresını soruosun nasıl anlamamıs olabılırsın orasını anlamaya calısıyorum :L
