folder Tahribat.com Forumları
linefolder İnternet Siteleri
linefolder Sitenin Çalışma Mantığı Nedir. ?



Sitenin Çalışma Mantığı Nedir. ?

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    hacked75
    hacked75's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 09/Aralık/2012
    Erkek

    http://www.peteranswers.com/ Sitesinin çalışma mantığı nedir. Soruyu soruyorsun cevabını veriyor. Daha doğrusu cevabıda sen yazıyorsun. Arkadaş ortamında iyi arkadaş keklenir bununla. Çalışma mantığını çözebilen varsa bi yazıversin.


    İçinizde hâlâ bomba atmasını bilmeyen hayvanlar var.
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    unbalanced
    unbalanced's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Haziran/2006
    Erkek

    bi kaç kişiyi baya bi keklemiştik :) ama nasıl korkmuşlardı ... bi iki arkadaşınla ayarlayacaksın her şeyi, tek bi kurban seçip onun üstüne gideceksin :))

     

    çalışma mantığından kastın nedir? sadece hatırladığım kadarıyla noktaya basıp cevabı yazıyorsun peter a övgü yazarken. yani ilk başta bi giriş cümlesi yazıyorsun ama bunu otomatik yazıyor. sen noktaya bastıktan sonra yazdığın şey senin cevabın ama ekranda görülen her tuş basımında hazır olan yazıdan bir karakter yazılması.. 

    petition a nokta ya basıp yazarsan mesela sürekli a tuşuna bassan da o yine kayıtlı olan peter,please answer the following question.. gibi bi şey yazar ve alta soruyu yazıp ok diyince de aaaaaaaaa gibi bi şey çıkar çünkü nokta tuşuna basıp sürekli a tuşuna bastığın için. olay bu. bilmem anlatabildim mi


    Ülkesini Seven Her Türk Vatandasi, Ülkesinin Sessiz Istilasi'na karsi durmak zorunda.
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    GordonFreeman
    GordonFreeman's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Ekim/2013
    Erkek
    unbalanced bunu yazdı

    bi kaç kişiyi baya bi keklemiştik :) ama nasıl korkmuşlardı ... bi iki arkadaşınla ayarlayacaksın her şeyi, tek bi kurban seçip onun üstüne gideceksin :))

     

    çalışma mantığından kastın nedir? sadece hatırladığım kadarıyla noktaya basıp cevabı yazıyorsun peter a övgü yazarken. yani ilk başta bi giriş cümlesi yazıyorsun ama bunu otomatik yazıyor. sen noktaya bastıktan sonra yazdığın şey senin cevabın ama ekranda görülen her tuş basımında hazır olan yazıdan bir karakter yazılması.. 

    petition a nokta ya basıp yazarsan mesela sürekli a tuşuna bassan da o yine kayıtlı olan peter,please answer the following question.. gibi bi şey yazar ve alta soruyu yazıp ok diyince de aaaaaaaaa gibi bi şey çıkar çünkü nokta tuşuna basıp sürekli a tuşuna bastığın için. olay bu. bilmem anlatabildim mi

    arkadaş herşeyi anlatmış zaten bende değişik cinsten anlatayım.. yapman gereken çok basit.

    Petition:  bu kısma sorunun cevabını yazılacak. fakat cevabı yazmadan önce "Peter." yazman gerekiyor. Senin Koyduğun NOKTA'yı o otomatikman VİRGÜL' e çevirecek ve bir boşluk bırakıp cevabı yazıcaksın. sen oraya ne yazarsan yaz bizim çakal peter oraya "please answer the following question" yazacak.. yani yazdığın cevabı göstermeyecek. ( işin bütün ipneliği burda zaten :D )

    Question: Buraya'da soruyu yazıp "OK" butonuna tıklayacaksın.
    _______________________________________________________________________________________________________

    Zamanında tüm arkadaşları, sülaleyi kandırdıydım :D ama çok zevkliydi ahahahahah :D

    edit: şimdi tekrar bi denedim.. petition kısmına sadece NOKTA koyduğumuzdada çalışıyormuş peter yazmaya bile gerek yokmuş o zaten çıkarıyo peter, answers..... dümenini

    GordonFreeman tarafından 24/Eki/13 13:45 tarihinde düzenlenmiştir

    Frisky...
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    hacked75
    hacked75's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 09/Aralık/2012
    Erkek
    unbalanced bunu yazdı

    bi kaç kişiyi baya bi keklemiştik :) ama nasıl korkmuşlardı ... bi iki arkadaşınla ayarlayacaksın her şeyi, tek bi kurban seçip onun üstüne gideceksin :))

     

    çalışma mantığından kastın nedir? sadece hatırladığım kadarıyla noktaya basıp cevabı yazıyorsun peter a övgü yazarken. yani ilk başta bi giriş cümlesi yazıyorsun ama bunu otomatik yazıyor. sen noktaya bastıktan sonra yazdığın şey senin cevabın ama ekranda görülen her tuş basımında hazır olan yazıdan bir karakter yazılması.. 

    petition a nokta ya basıp yazarsan mesela sürekli a tuşuna bassan da o yine kayıtlı olan peter,please answer the following question.. gibi bi şey yazar ve alta soruyu yazıp ok diyince de aaaaaaaaa gibi bi şey çıkar çünkü nokta tuşuna basıp sürekli a tuşuna bastığın için. olay bu. bilmem anlatabildim mi

    Tamam anladım sayılır. :) iyi adam kekleniyor  bununla :))


    İçinizde hâlâ bomba atmasını bilmeyen hayvanlar var.
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    c0nverse
    c0nverse's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Eylül/2012
    Erkek

    aaa bu site duruyor mu :D

    ne adam keklerdik bununla ya :D


    Converse giyen uzaylı
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Karapapak
    Karapapak's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Haziran/2013
    Erkek
    c0nverse bunu yazdı

    aaa bu site duruyor mu :D

    ne adam keklerdik bununla ya :D

    haha hatırladım lan ne adamlar keklemiştik beraber :D


    Kara Papaklı Uzaylı
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Bosluk
    Bosluk's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Kasım/2007
    Erkek

    Bunun mantıgının neresını soruosun nasıl anlamamıs olabılırsın orasını anlamaya calısıyorum :L


    ____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Toplam Hit: 1258 Toplam Mesaj: 7