folder Tahribat.com Forumları
linefolder İnternet Siteleri
linefolder Siteye Eklicek İçerik Bulamıyorum [??]



Siteye Eklicek İçerik Bulamıyorum [??]

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Retro
    by_Tet
    by_Tet's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Mayıs/2012
    Erkek

    Hocalar düşündüm taşındım şimdi boktan yere millete makale felan yazacağıma adamlara yazdığımın daha kalitelisini kendi siteme yazıyım. Ama sözüm ona bi türlü ne hakkında yazacağıma karar veremiyorum.

    Sizce bir blog bölümü mü açayım?

    Forum kategori mi açayım?

    Haberlere mi yazayım?

    Ayrıca;

    Ne yazayım?

    Hangi konular hit alıyor? En azından bi şöyle göz kırpsanız.

     

    Siteyi biliyorsunuzdur işte ücretsiz portal üstüne kurmuştum ama milletin siklediği yok 100 tekil hit zorlasan ancak geliyor. Oysa seosu felan gayet iyi (sdn'den bişi kopyalasam sdnden hemen altta benim site çıkıyor mesela. özgünler mutlaka ilk sırada).


    iyibu! yeniden..
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Bilirkişi
    mkyb
    mkyb's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Mayıs/2011
    Erkek

    Oyunceviri.com'dan Türkçe oyun yamalarını indirip güzel bir tanıtım yazısıyla Yandex Disk'ê yükleyip siteye koy.Türkçe yamanın çok meraklısı var.


    Yaşlandıkça 50 liralık saatin ve 5.000 liralık saatin aynı şeyi gösterdiğini fark edeceksin. 1.000.000 liralık ve 100.000 liralık ev aynı yalnızlığı barındırır. 1.000 liralık Android ile 20.000 liralık iPhone Pro kimse aramadıktan sonra aynıdır. Materyalist şeylerde gerçek mutluluk bulunmaz. Asıl mutluluk bir çift memededir. Enflasyon yüzünden bu imzayı bir ara güncellemek lazım. Bin liraya telefon kalmadı. :(
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Retro
    by_Tet
    by_Tet's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Mayıs/2012
    Erkek
    Citizen bunu yazdı

    Oyunceviri.com'dan Türkçe oyun yamalarını indirip güzel bir tanıtım yazısıyla Yandex Disk'ê yükleyip siteye koy.Türkçe yamanın çok meraklısı var.

    Yaparım hocam ama siteyle çok alakasız olur gibi ?


    iyibu! yeniden..
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    iLLuMiNaTi
    iLLuMiNaTi's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 08/Mart/2007
    Erkek

    Ne yazacağından çok nasıl yazacağın önemli...

    http://tahribat.com/Forum-Sitelerinizin-Hit-Alma-Zamani-Gelmedi-Mi-Daha-177808/

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Retro
    by_Tet
    by_Tet's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Mayıs/2012
    Erkek
    iLLuMiNaTi bunu yazdı

    Ne yazacağından çok nasıl yazacağın önemli...

    http://tahribat.com/Forum-Sitelerinizin-Hit-Alma-Zamani-Gelmedi-Mi-Daha-177808/

    Hocam seoyu okadar dert etmiyorum aslında. Yani senin kadar etmiyorum :) Okumuştum zaten o yazını. Yalnız başka bi mürit de kopyaladıklarının kendi yazdıklarından daha çok hit aldığını falan yazmıştı. Google bi garip bi değişik. Ama ben şuna inanıyorum; benim sitemi seçebilmek için onca algoritma onca seo meo var. Yani özgün yazdıktan sonra sıkıntı yok. Yine de nasıl yazacağım hakkında olmazsa danışırım. Şimdik ilk sorun konu


    iyibu! yeniden..
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    telekom
    telekom's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Temmuz/2005
    Erkek

    Blogumda fi tarihinde Metin2 ile ilgili yazdığım bir yazı vardı. Tüm blog içerisinde en gereksiz, alakasız yazı olmasına rağmen yaklaşık 1 yıldır en çok hit alan 2. konum.
    Oyunlarla aram iyi olsa düşünmeden o konu hakkında yazardım.
    +
    İmkanın varsa alan adını değiştir. :)

    telekom tarafından 12/Haz/13 21:42 tarihinde düzenlenmiştir

    vatandaşa kafam girsin!..
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Roronoa
    Kreyzi
    Kreyzi's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Mayıs/2007
    Erkek

    oyun ve sağlık iş yapıyor hacı genelde.

    bide r10da sabit konu var google'da hit getiren güncel kelimeler diye. anlık index filan alıyorsan güzel yazıyorsan genel bi blog yap onlara yoğunlaş.

    ama makale yaparak gelen para ile o şekilde yaptığın sitenin getirisi aynı olmaz hocam. iyi iş buluyorsan makalede ve sıkılmadan yazıyorsan bırakma hiç devam et.


    Eğer hayatım bir film olsaydı, ya uyuyakalır ya da yarısında çıkardım.
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Retro
    by_Tet
    by_Tet's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Mayıs/2012
    Erkek
    telekom bunu yazdı

    Blogumda fi tarihinde Metin2 ile ilgili yazdığım bir yazı vardı. Tüm blog içerisinde en gereksiz, alakasız yazı olmasına rağmen yaklaşık 1 yıldır en çok hit alan 2. konum.
    Oyunlarla aram iyi olsa düşünmeden o konu hakkında yazardım.
    +
    İmkanın varsa alan adını değiştir. :)

    Hocam alanadı neden anlamadım kimisi beğeniyor :)

    Kreyzi bunu yazdı

    oyun ve sağlık iş yapıyor hacı genelde.

    bide r10da sabit konu var google'da hit getiren güncel kelimeler diye. anlık index filan alıyorsan güzel yazıyorsan genel bi blog yap onlara yoğunlaş.

    ama makale yaparak gelen para ile o şekilde yaptığın sitenin getirisi aynı olmaz hocam. iyi iş buluyorsan makalede ve sıkılmadan yazıyorsan bırakma hiç devam et.

     

    Hocam işin açığı para falan umrumda değil sitenin hit alması önemli sadece siteye giren çıkan çok olsun yani üye müye bile önemli değil :)

     

    + Oyun bölümü açıyorum madem öyle. hile türkçe yama incelemeler vs. yazarım sıkıldıkça.

    by_Tet tarafından 12/Haz/13 23:22 tarihinde düzenlenmiştir

    iyibu! yeniden..
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Retro
    by_Tet
    by_Tet's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Mayıs/2012
    Erkek

    http://www.iyibu.org/Oyun.html

    Yapıyorum bişeyler bişeyler. Buradan takip edip önerilerinizi yazarsanız çoook memnun kalırım hocalar :)


    iyibu! yeniden..
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    telekom
    telekom's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Temmuz/2005
    Erkek
    by_Tet bunu yazdı
    telekom bunu yazdı

    Blogumda fi tarihinde Metin2 ile ilgili yazdığım bir yazı vardı. Tüm blog içerisinde en gereksiz, alakasız yazı olmasına rağmen yaklaşık 1 yıldır en çok hit alan 2. konum.
    Oyunlarla aram iyi olsa düşünmeden o konu hakkında yazardım.
    +
    İmkanın varsa alan adını değiştir. :)

    Hocam alanadı neden anlamadım kimisi beğeniyor :)

    Yazacağın konu oyun olacaksa alan adının içerisinde oyun kelimesinin geçmesi daha güzel olurdu. Yoksa alan adında bir sıkıntı yok.


    vatandaşa kafam girsin!..
Toplam Hit: 1102 Toplam Mesaj: 10