Siteye Giremiyorum ¿?
-
Thegenius.us'a giremiyorum kafayı yicem !!
Anonymouse,proxy,dns değişimi herbirşeyi deniyorum olmuyor !!!
Bir tek ipnetor'den girebiliyorum bu ne ibnelik anlamış değilim :|
İpnetor.com'dan girincede betiği durdur cart-curt vs. diye acaip kasıyo browserı.. Ne yapabilirim baska ? -
bende bir sorun yok hocam..
dns ayarlarını
4225
4224 yap.
youtube jacker programını kur bakalım.. modemide resetle.. :)
-
hocam sorun sitede değil bende zaten ama nesinde onu anlamıyorum :/ en son zaten 4.2.2.3 vekilide 4.2.2.4 te bıraktım ama boyle halloacğı yok bunun modemi resetledim her bi naneyi yedim yok sadece bu sitede böyle bir sorun yaşıyorum.Türk iplerini yasaklamış dicem,sanal ip kullanıyorum zaten.. abü aklıma hiç bişe gelmiyo kafayı yicem :/
yaw bide bu arada "İlk gösterimi Eylül 2oo7 Frankfurt Otobmobil fuarında yapilan ve Yeni Ford Fiesta ile olan benzerliği ile dikkat çeken otomobilin adı nedir ?"
varsa bilen yazsın bakarsın bi yeni ford fiesta falan kazanırız belli mi olur amq :/ -
Nikoteen bunu yazdı:
-----------------------------
hocam sorun sitede değil bende zaten ama nesinde onu anlamıyorum :/ en son zaten 4.2.2.3 vekilide 4.2.2.4 te bıraktım ama boyle halloacğı yok bunun modemi resetledim her bi naneyi yedim yok sadece bu sitede böyle bir sorun yaşıyorum.Türk iplerini yasaklamış dicem,sanal ip kullanıyorum zaten.. abü aklıma hiç bişe gelmiyo kafayı yicem :/
yaw bide bu arada "İlk gösterimi Eylül 2oo7 Frankfurt Otobmobil fuarında yapilan ve Yeni Ford Fiesta ile olan benzerliği ile dikkat çeken otomobilin adı nedir ?"
varsa bilen yazsın bakarsın bi yeni ford fiesta falan kazanırız belli mi olur amq :/
-----------------------------sorduğun sorunun cevabını aşağıdaki konudan takip edebilirsin :) herkes o soruya cevap arıyor :)
http://www.tahribat.com/forumdisplayfolder.asp?folderid=77350
youtube jacker falan kurdun mu ? tcp ip repair programını dene msn'yi aç sana program göndereyim olmazsa..
-
yok yaw bunlarda çözemedi essan,giremiyom hala siteye :) ama sağol uğraştırdık :)
Warsa baska önerileri olan ? Ya böyle birşey neden olabilir ki ya :/
-
www.vtunnel.com la girdim ben bura warez mi nası üye olcaz :d
-
warezin kralı bir sitede maalesef üye alımları kapalı.Davetiyeyide iptal ettiler.Zamanında birçok müride davetiye dağıtmıştım bu site için..
vtunnel gibi sitelerle giriliyorda hocam acaip kasıyor nedenini bilmiyorum ama kasıyor işte.Betiği durdur diye bişey çıkıyor durdurmasan kasıyor durdursan sayfanın yarısı acılıyor yarısı acılmıyor.Hele bi girebilsem davetiye neyim aktif olunca yollarım hatta belki davetiye sistemi aktiftirde fazla post kasamadıgım için ,giremedğimden dolayı bende davetiye sözükmüyor.Rahat rahat girebilsem post kasıcam paso belki davetiye hakkı verirler diyede.. -
Thegenius davetiyesi gönderbilecek olan varmı ?
-
bnde girilio hoja :) senin dnsleri bi deiş derim
en hızlı dns ayarları
4.2.2.5
4.2.2.6
;)
