Siz Okur Yazarmısınız ??
-
gercekten bu yazı cok hosuma gitti paylasayım dedim dogruları yazmıslar....
18 yas üstündeyime basarsanız yükleyebilirsiniz.
http://groups.google.com.tr/group/dusunceplatformu/attach/6436421c16f2d8cd/OkurYazarmisiniz.pps?part=2&hl=tr
-
otoket değil ''otoked''
-
anlamadığım şey neden 18 yaş üstü olmak gerekiyo? küçük çocukların gözü açılmasın da yeni nesil yumuşak ingilizce yi öğrensin diyemi..
bu arada AQUOSUN mu neydi ben onu amına kosun diye okurum :D
Toplam Hit: 762 Toplam Mesaj: 3
