Siz Olsaydınız Ne Yapardınız?
-
BEn Akü myo okulu mezunu şuan açıkdan işletmeye devam eden bilgisayar kick box ingilizce v.s v.s sertifikalarına sahip biriydim hala öyleyim Özel güvenlik kursuna yazıldım dün emniyettende kimliğimi aldım hemen şirket bodrumdaki bir iş için göndereceklerdi oradaki güvenlik şirketi ile anlaşmalı adamı aradım adresini aldım dün gerçekleşiyo bunlar 1 günün içinde adam hemen gel başla dedi ve düz dünya belge istedi toplamam 1 günümü alır zaten Sonda ben bugün toplamaya başladım adam aradı yoldamısın dedi daha dün bir bugün 2 yok daha belgeleri topluyorum yarın bineceğim büşük ihtimal dedim bugün gel dedi dedim belgelerim eksik dedim sana ne diyorum emirlerimi sorgulama bugün gel! dedi benim sinirler gerildi bugün gelmeyeceksen hiç gelme dedi (yol en az 6 saat sürüyo amkansız yani) ben kapattım telefonu sakınlıştım gelmiyorum dedim biraz önce a.q herifi benim gibi vasıflı güvenlikçi bulmuşda (boy bos yerinde) birde tavır yapıyo Yani anlayacağınız arkadaşlar başlamadan istifa ettim tarihe geçtim :) sizce iyi yapmışmıyım?
-
iyi etmişsin baştan tavrını komuşsun :D göt olmuştur seni arayan lavuk :D
-
istifa etmek gibi bi duygu yok amk :) ama kararından vazgeçmeyeceksin böyle adam ne dese bile :) sende o saydığın özellikler olduğu sürece iş bulursun ;)
Toplam Hit: 645 Toplam Mesaj: 3
