Sizce Bu Adsl Nin Sorunu Ne Olabilir
-
şimdi kız arkadaşım İnternete usb modemle bağlanıyo normal bağlan deyip giriyo ama ne yazarsa yazsın telekomun sayfasanına yönleniyomuş adsl ışığı yanıyo bağlı Göremediğim için sorunu çözemedim Müridlerden yardım istiyorum.
-
modem ayarlarını kontrol et buyuk bı ıhtımalle kullanıcı adın ve parolan gırılmemıstır (ttnet hesabı) :)
-
Android bunu yazdı:
-----------------------------modem ayarlarını kontrol et buyuk bı ıhtımalle kullanıcı adın ve parolan gırılmemıstır (ttnet hesabı) :)
-----------------------------
dayı bendede dedim doğru diyo durduk yere olan olay bu -
DJ_Alper bunu yazdı:
-----------------------------
Android bunu yazdı:
-----------------------------modem ayarlarını kontrol et buyuk bı ıhtımalle kullanıcı adın ve parolan gırılmemıstır (ttnet hesabı) :)
-----------------------------
dayı bendede dedim doğru diyo durduk yere olan olay bu
-----------------------------kullanıcı şifresi yanlıştır telekomu arasın şifresini öğrensin öyle denesin
-
hocam ttnet bu yapmadıkları fırlamalık yok
-
ttnet şifresi değiştirilmiştir.değişen bu şifrede modem ayarlarına tanıtılmamıştır.yeni şifreyi (değiştiyse) modem ayarlarından tanıtsın.yada en kısa yoldan ttnet i bi arasın :)
-
Dun gece saat 24:00 gibi banada aynısı oldu telekom bi ayar degısıklıgı falan yaptı galıba ama bizi ayar etti ibnatorlar.
-
Dün gece 12de benim net bir gitti gidiş o gidiş.Sabaha kadar gelmedi aq.Bir Allahın kulu yok o saatte bakacak.Bu ikidir oluyor.Gece bunların mesai saatinden sonra netiniz giderse sabaha kadar hiç beklemeyin.
-
kardes aynısı bendede oldu bazen modem kendını resetlıyo default ayarlara donuyo sen bı dene
yada sallıyorum modemın 1024 luk ama baglantın 2048 oldugu zamanda yapar bu tur seyler
-
andidit bunu yazdı:
-----------------------------
Dun gece saat 24:00 gibi banada aynısı oldu telekom bi ayar degısıklıgı falan yaptı galıba ama bizi ayar etti ibnatorlar.
-----------------------------
kendimi düzeldi? senmi oynadın
