Sizce Bu Bilgisayar Nasıl

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    tahta
    tahta's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Mayıs/2008
    Erkek

    ASUS K52JR-SX223d Intel Core i5 460M 2.53GHZ 3GB 320GB 1GB HD5470 15.6" Notebook Freedos Ürün Açıklaması 

    Marka Asus
    Model K52JR-SX223D i5-460M 3GB 320GB 15.6" BTH 1GB HD5470 FreeDOS
    Ürün Kodu K52JR-SX223D
    İşlemci Markası Intel®
    İşlemci Tipi Core™i5-460M işlemci
    İşlemci Hızı 2,53 GHz, Max 2.8 GHz
    İşlemci Cache 3 MB
    Ekran Boyutu 15.6"
    Ekran Tipi HD COLOR SHINE
    Ekran Çözünürlüğü 1366x768
    Ekran Kartı ATI Mobility Radeon
    Ekran Kartı Hafızası 1GB Paylaşımsız grafik belleği
    Grafik İşlemcisi HD 5470
    HDMI Var
    Sistem Belleği 3GB
    Bellek Tipi DDR3 1066 MHz
    Max Bellek 8GB
    Disk Kapasitesi 320GB
    Disk Hızı 5400rpm
    Disk Arabirimi Sata
    Optik Sürücü DVD Super Multi
    Modem Yok
    Ethernet 10/100
    Wireless 802.11 b/g/n
    Bluetooth Var
    FireWire Yok
    E-Sata Yok
    Usb Portu 3x USB 2.0
    Video Portu 15 pinli VGA video konnektörü
    Klavye Numerik TR Q
    Hoparlör Dahili Stereo Hoparlör
    Kart Okuyucu 4 in 1 Kart okuyucu SD,MMC,MS,MS-Pro
    Kamera VGA web camera
    Parmak İzi Okuyucu Yok
    Touchpad Var
    3G Yok
    İşletim Sistemi (Yazılım) FreeDOS
    Paket İçeriği Notebook,Pil,Adaptör,
    Boyut (W x D x H) 38.0 x 25.5 x 3.45~3.57 cm
    Pil Teknolojisi 6 cells: 4400 mAh 48 Whrs
    Ağırlık 2.62 kg
    Garanti Süresi 24 Ay

     

    Bu ürün hakkında yorumlarınızı alabilirmiyim

    Birde FreeDOS nedir?

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Amd-x
    Amd-x's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Eylül/2009
    Erkek

    freedos ; işletim sistemi olmadan geliyor. ek kazanç yani sana.

    makina seçimin gayet iyi hocam.

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    O Şimdi Astek
    deja-vu
    deja-vu's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Aralık/2007
    Erkek
    isletim sistemi yok makinada ne linux ne findows hicbisi..sen yuklicen..boleydi galiba

    Almanya Fatihi
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    tahta
    tahta's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Mayıs/2008
    Erkek

    Teşekkür ederim

    By makinayı AutoCad ve 3dsMax gibi uygulamaları çalıştırmak için kullanacağımı belirtmeyi unutmuşum

    Peyzaj mimarlığı okuyorum

    bu söylediğim programları etkili bir şekilde kullanmam gerekiyor

    umarım bu programları çalıştırmada bir sıkıntı çekmem

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    venom88
    venom88's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Haziran/2008
    Erkek

    Makina güzel aslında ama dediğin programlarda cpu çok yük bindiren programlardır ama sanırım işini göreçektir.

     


    Venom88 burdaydı.[Cevapını duymak istemeyeçeğin soruları sorma,sormak istemiçeğin sorulara cevap arama]
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Jubei
    Jubei's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 09/Mart/2008
    Erkek

    tahta bunu yazdı:
    -----------------------------

    Teşekkür ederim

    By makinayı AutoCad ve 3dsMax gibi uygulamaları çalıştırmak için kullanacağımı belirtmeyi unutmuşum

    Peyzaj mimarlığı okuyorum

    bu söylediğim programları etkili bir şekilde kullanmam gerekiyor

    umarım bu programları çalıştırmada bir sıkıntı çekmem


    -----------------------------

    O zaman ekran kartı Nvidia Geforce GT 540m olan bir model seçersen daha iyi olur.

Toplam Hit: 1044 Toplam Mesaj: 6