Sizce Bu Sene Şampiyon Kim??
-
Sorulurmu brader.. tabiki kanaryaaaaaaa... hadi bakalim... Sizlerinde yorumunu bekliyorum..
-
+1000 hoja....
zten bugun macina gittim...izmirde superdi, zor da olsa aldik maci walla.... -
GS
-
fizilal bunu yazdı:
-----------------------------
GS
-----------------------------
FB ;) -
tabıkıde bjk sampıyon alocak sız şampuan olacaksınız




-
Bu Da SoRuLuRmU TaBiKi GALATASARAY olucak gerçi biz 15 sene şampiyon olup 3 yıldızı göğsümüze takdık doymuş bi takımız ama fazla şampiyonluk göz çıkarmaz.
hakemlerin b.bakan ın tututuğu takımları şampiyon saymıyoruz biz...
-
FB
-
-
ben fenerli olmama ragmen bjk olur diyorum
-
./ben
Toplam Hit: 2439 Toplam Mesaj: 10
