Sizce Nasil Bir Donanim ?
-
arkadaşlar şimcik çok fazla eleştiri aldığım bi donanımı size suncam
İşlemci AC742AMD26 AMD ATHLON 64 X2 DUAL 4200+ (2.2GHz) 1MB 940p Anakart AA875ASU03 ASUSTEK M2AVM AMD690G DDR2 VGA+GLAN+SATA 16X 940p Bellek AB542HLV00 1 GB DDR2 800 MHz SOĞUTUCULU (HI-LEVEL) 2 Adet Ekran Kartı AE741ASU12 ASUSTEK EAX1550(128Bit)512MB AVIVO 16X Sabit Disk AD450SEA39 500 SEAGATE 7200 NCQ SATA2 32MB ST3500320AS Kasa AK115DOP04 DOOP LC536-05-2228 ATX SİYAH-GÜMÜŞ KULPLU 350W DVD Yazıcı KR505ASU02 ASUSTEK 1814BLT 18X8X16 LIGHT SCRIBE SATA SIYAH Monitör CE151HEW03 20 HP PVL GE253AA W2007V LCD PARLAK EKRAN bu yukardaki arkadaşın bana maliyeti 933 $ kdv si içinde bi fiyat ile geliyor sizce nasıl ?
-
hacı işlemci çok düşük bea..ama fiyat iyi yine..
-
işlemci ne önerirsin ?
-
gafman bunu yazdı:
-----------------------------
işlemci ne önerirsin ?
-----------------------------AMD işlemcin 4.2 Ghz olsaydı iyi olurdu.
-
invisible_1905 bunu yazdı:
-----------------------------gafman bunu yazdı:
-----------------------------
işlemci ne önerirsin ?
-----------------------------AMD işlemcin 4.2 Ghz olsaydı iyi olurdu.
-----------------------------katılıyorum arkadasa.. birde fiyatı öle topla bakam..
Toplam Hit: 915 Toplam Mesaj: 5
