folder Tahribat.com Forumları
linefolder Donanım & Driver
linefolder Sizce Nasil Bir Donanim ?



Sizce Nasil Bir Donanim ?

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    gafman
    gafman's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Şubat/2006
    Erkek

    arkadaşlar şimcik çok fazla eleştiri aldığım bi donanımı size suncam

    İşlemci  AC742AMD26 AMD ATHLON 64 X2 DUAL 4200+ (2.2GHz) 1MB 940p
     Anakart  AA875ASU03 ASUSTEK M2AVM AMD690G DDR2 VGA+GLAN+SATA 16X 940p
     Bellek  AB542HLV00 1 GB DDR2 800 MHz SOĞUTUCULU (HI-LEVEL) 2 Adet
     Ekran Kartı  AE741ASU12 ASUSTEK EAX1550(128Bit)512MB AVIVO 16X
     Sabit Disk  AD450SEA39 500 SEAGATE 7200 NCQ SATA2 32MB ST3500320AS
     Kasa  AK115DOP04 DOOP LC536-05-2228 ATX SİYAH-GÜMÜŞ KULPLU 350W
     DVD Yazıcı  KR505ASU02 ASUSTEK 1814BLT 18X8X16 LIGHT SCRIBE SATA SIYAH
     Monitör  CE151HEW03 20 HP PVL GE253AA W2007V LCD PARLAK EKRAN

     

    bu yukardaki arkadaşın bana maliyeti 933 $ kdv si içinde bi fiyat ile geliyor sizce nasıl ?  

     

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    HeadBanger
    HeadBanger's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Eylül/2007
    Erkek
    hacı işlemci çok düşük bea..ama fiyat iyi yine..

    Boş İşler Uzmanı..
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    gafman
    gafman's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Şubat/2006
    Erkek
    işlemci ne önerirsin ?
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    invisible_1905
    invisible_1905's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Mart/2007
    Erkek

    gafman bunu yazdı:
    -----------------------------
    işlemci ne önerirsin ?
    -----------------------------

    AMD işlemcin 4.2 Ghz olsaydı iyi olurdu. 


    TIGER şimdi asker 87/2/B Tankçı (www.divxhome.net) Herkesi bekleriz.
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    HeadBanger
    HeadBanger's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Eylül/2007
    Erkek
    invisible_1905 bunu yazdı:
    -----------------------------

    gafman bunu yazdı:
    -----------------------------
    işlemci ne önerirsin ?
    -----------------------------

    AMD işlemcin 4.2 Ghz olsaydı iyi olurdu.


    -----------------------------

    katılıyorum arkadasa.. birde fiyatı öle topla bakam..  


    Boş İşler Uzmanı..
Toplam Hit: 915 Toplam Mesaj: 5