Sizce Oyunda Neden Kasıyor Pc?
-
pc: toshiba satellite L300 1A2 PSLB8E
grafik: Mobile Intel (R) 4 series express chipset family
oyundayken ram değerlerine baktığımda %35lerde gözüküyor dolayısıyla sorunun ekran kartından olacağını düşündüm. Driver güncel indirip kurdum. Fakat oyuna girince kasıyor (donma yok). Nedeni nedir ne yapmalı acaba?
dipnot:oyun: WolfTeam
-
oyunun korsan olduğunu varsayarsak sorunun oyundan olma olasılığıda var. imkanın varsa başka bir yerden indir ve ya sistemi yakın isteyen başka bir oyunu açıp dene
-
Lambo bunu yazdı:
-----------------------------oyunun korsan olduğunu varsayarsak sorunun oyundan olma olasılığıda var. imkanın varsa başka bir yerden indir ve ya sistemi yakın isteyen başka bir oyunu açıp dene
-----------------------------direk orjinal sitesinden indiriyoruz. başka bir oyun denemeye gerek yok çünkü başka makina da aynı yerden indirdiğimiz oyun kasmıyor.
-
up
-
Lambo bunu yazdı:
-----------------------------oyunun korsan olduğunu varsayarsak sorunun oyundan olma olasılığıda var. imkanın varsa başka bir yerden indir ve ya sistemi yakın isteyen başka bir oyunu açıp dene
-----------------------------Hocam bahsettiği oyun free 2 play. :D korsan orjinal diyemeyiz yani o yüzden.
-
ekran kartın onboard olduğu için ramden kaynak alıp ekran kartına verebilirsin. önceden ayrılmış alan yeterli olmadığı için kasıyodur. biostan ekran kartına ayrılan alanı arttırman lazım yani.
