folder Tahribat.com Forumları
linefolder Donanım & Driver
linefolder Sizce Oyunda Neden Kasıyor Pc?



Sizce Oyunda Neden Kasıyor Pc?

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    FiL3MAN
    FiL3MAN's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Mart/2007
    Erkek

    pc: toshiba satellite L300 1A2   PSLB8E

    grafik: Mobile Intel (R) 4 series express chipset family

     

    oyundayken ram değerlerine baktığımda %35lerde gözüküyor dolayısıyla sorunun ekran kartından olacağını düşündüm. Driver güncel indirip kurdum. Fakat oyuna girince kasıyor (donma yok). Nedeni nedir ne yapmalı acaba?

     

    dipnot:oyun: WolfTeam

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Lambo
    Lambo's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Ekim/2010
    Erkek

    oyunun korsan olduğunu varsayarsak sorunun oyundan olma olasılığıda var. imkanın varsa başka bir yerden indir ve ya sistemi yakın isteyen başka bir oyunu açıp dene

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    FiL3MAN
    FiL3MAN's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Mart/2007
    Erkek

    Lambo bunu yazdı:
    -----------------------------

    oyunun korsan olduğunu varsayarsak sorunun oyundan olma olasılığıda var. imkanın varsa başka bir yerden indir ve ya sistemi yakın isteyen başka bir oyunu açıp dene


    -----------------------------

    direk orjinal sitesinden indiriyoruz. başka bir oyun denemeye gerek yok çünkü başka makina da aynı yerden indirdiğimiz oyun kasmıyor.

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    FiL3MAN
    FiL3MAN's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Mart/2007
    Erkek

    up

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Eredanne
    Eredanne's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Haziran/2011
    Erkek

    Lambo bunu yazdı:
    -----------------------------

    oyunun korsan olduğunu varsayarsak sorunun oyundan olma olasılığıda var. imkanın varsa başka bir yerden indir ve ya sistemi yakın isteyen başka bir oyunu açıp dene


    -----------------------------

    Hocam bahsettiği oyun free 2 play. :D korsan orjinal diyemeyiz yani o yüzden.


    http://194.71.107.80/ Thepiratebay.se'e burdan ulaşabilirsiniz
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ulquiorra
    ulquiorra's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Ağustos/2010
    Erkek

    ekran kartın onboard olduğu için ramden kaynak alıp ekran kartına verebilirsin. önceden ayrılmış alan yeterli olmadığı için kasıyodur. biostan ekran kartına ayrılan alanı arttırman lazım yani. 

    http://answers.yahoo.com/question/index;_ylt=AgMhG7N_bylKnU8juBMv608jzKIX;_ylv=3?qid=20080523045700AASK4tn

Toplam Hit: 828 Toplam Mesaj: 6