Sizden Nbir Akıl İstiyorum
-
şimdi arkadaslar ben 21 yasındayım askerlik tecilliğdi öss kazanamadım ama ben meslek lisesi oldugum için 2 yıllık hakkımvar şimdi teclili bozdurdum ama kafama bişey takıldı acaba okula gitsemmi yada askere gidip hayat başlasammı konuda krarsız kaldım okulhyatında başarılı deyilimdir fazla bide 5 yıla yakın ders vs gibi şey görmediğim için unutmuş olabilirim
-
yapacak bi işin meslegin yoksa git askere
-
askere git olm gerek yok 2 yıllık okumaya fln.
ha ille okucam hevesimi alcam dersen git oku ama egeye gelme.9 eylüle nadir in yanına gönderelim seni.
bence git askere en mantıklı seçim o olur
-
ben suan tansasta merkezde çalışıyorum ama kendi meslegim cnc torna freze operatörüyüm askerlik yüzünden yapamadım tansasa başvurdum aldılar bende 1 senye kadar ve halen dewam ediyorum
-
5yil ders fln gormedim demisin hoja. simdi okula gitsende sadece vakit kaybedersn diye dusunuyorum, bncede en iisi askere git;)
-
hayata atılayım diyorunuz yani
-
kardeş bak biz üni okuyoda ne oluo elektirk müh de okuyoruk bu sene 4 oldu gerçi uzadıda bi zik olmuoy merak etme bencce sen hiç uğraşma okul mokul git askere gel hayatına başla
-
balıklama dal hemde
Toplam Hit: 603 Toplam Mesaj: 8
