

Size Bir Şarkı. Bakalım Beğenecekmisiniz
-
YALNIZLIĞIN ADAMI
Kendimi deli gibi hissediyorum. Yalnız olmak istemiyorum. Haftalardır insanlardan uzak dört duvar arasında. Artık yürümeyi unuttum. [NAKARAT] Neden yalnız olduğumu düşünüyorum. Ben belki de insanlar için bir belayım. İnsanlar çok acımasız. Benim tüm iyi niyetlerimi, kendileri için kullandılar. NAKARAT: Ben yalnızlığın adamıyım. Tüm kötü insanlar cehennem de yanacak. Bense cennette sefa süreceğim./ Şu gerizekalı aşk şarkılarından nefret ediyorum. Öfkemi kusacak birisi lazım. Ama ben yalnızlığın adamıyım
Toplam Hit: 1437 Toplam Mesaj: 1