folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder Size En İyi Programlama Dili Hangisi ??



Size En İyi Programlama Dili Hangisi ??

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    expert
    expert's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Ekim/2002
    Erkek

    arkdaşlar 2,5 tane programlama dili biliyorum. TP VB6 ve birazda C sizce en uygun dil ne olabilir hangisini öğrenmek ii olur. java diyen var c# diyen var ne yapacağımı bende şaşırdım biras yardımcı olursanız walla iyi olur....


    la bi git xD çoğu konuyu okurum. çok azına post atarım :D çok önemliyse pm at.. kaanabak kardeşimm, seni unutmayacağım.. :(
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    HackMan
    HackMan's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Ağustos/2006
    Erkek
    Delphi :p

    Sevmekten Korkmuyorum; Kitabını çalıştım... Başımdan geçmişi var; her cefaya alıştım...
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    JPriest
    JPriest's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Mart/2007
    Erkek
    Python!

    Sen hiç kaval çaldın mı?
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    by_medcezir
    by_medcezir's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Ağustos/2005
    Erkek
    valla okuldaki hocalar C# diyolar ama bence en güzeli vb.NET.

    El Yumruğu Yemeyen Kendi Yumruğunu Balyoz Sanarmış.By_Medcezir
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    expert
    expert's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Ekim/2002
    Erkek
    vb.net kullandım ben ama c# daha çok yetenekli bi programlama dili olarak duydum walla ben onların yalancısıyım ya :)

    la bi git xD çoğu konuyu okurum. çok azına post atarım :D çok önemliyse pm at.. kaanabak kardeşimm, seni unutmayacağım.. :(
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Musket
    Musket's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 09/Haziran/2002
    Erkek

    İyi de, neye göre yetenekli programlama dili ?

    Ne yapacaksın ki ?

    Her dilin kendine göre amaçları, güçlü noktaları, zayıf noktaları var. 

  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    inside
    anonim6918524
    anonim6918524's avatar
    Banlanmış Üye
    Bilgi/Destek Madalyası Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 16/Temmuz/2005
    Erkek
    Öyle birşey yok.Yazacağın programa göre değişir.Eğer vaktim varsa yazacağım program ileri düzey,küçük boyutlu ve hızlı birşey olacaksa assemblyi,daha az vakit kaydeberek daha geniş bir uygulama yazıyorsam visual c++'ı, eğer yazacağım program küçük bktan birşey olacaksa fazla vakit kaybetmemek için delphiyi tercih ederim.Fakat bu artı eksiler genelde zaman üstüne oluyor.Yani visual c++'da yazdığım şeyi delphide de yazarım.

    λ
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    All hail to Tux
    sandman
    sandman's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Eylül/2005
    Erkek

    Şimdi ne yapmak istedigine göre degişir.....Artık dillerde taşınabilirlik artıgı için her dil her konuda az çok yetenege sahip ama kimisi bazı konularda öne çıkarkan kimiside çok geride kalabiliyor.Öncelikle son yılların parlayan yıldızı .Net ve Javayla başlamam lazım bu iki dil multi-plartform kavramlarını biz kullanıcılarla tanıştıran dillerdir. .Net şu anda daha çok microsoft ürünleriyle uyumlu olsalarda başka plartformlara uyumluluk konusunda hızla çalışmalar sürmektedir(mono-project).C# hem esnek hemde kolay bir dildir aynı zamanda microsoft C# diline çok fazla yüklendigi için bir çok konuda yenilikler bu dil için çıkar.Bunun yanında Vb.net hala popüleritesini korumaktadır.Ama öbür tarafta Java tabanlı sistemler hem plarformdan bagımsızlık hemde kurumsal kullanımdaki ve mobil programlamada hala bir numaradır ama kullanımı hem .net'e göre zordur hemde kütüphaneleri çok dagınıktır.Bir XML okutmak için 5-6 kütüphane eklemek gerekebilir.Yanlız Java web ortamında Aspx'e karşılık JSP ve JSF ile kurumsal kullanımda bence daha çok tercih ediliyor.Bunun haricinde şu anda open-source camiyasında 2 yeni dil baya ortalıgı sarsmış durumda python ve ruby.2 dilde hızlı ve saglam yazılım geliştirmek isteyen her seviyeden kullanıcıya hitap eden dillerdir.Mesela bir sistemci için bash script dilinin yerini alabilir yada bir programa GUI tasarımını çok büyük bir hızla gerçekleştirebilirler.Web konusuna gelince Python malesef web kütüphaneleri yönünden zayıftır ama bu zayıflıgını Django ve TurboGears denilen 2 framework ile kapatmaya çalışıyorlar.Ruby ise son zamanlarda çok konuşulan rubyonrails projesiyle bir çok teknolojiden çok önde.Bence ilerde python daha çok ufak tools üretiminde ve işletim sistemlerinde bir çok işlemi otomatikleştiren programların yazılımında çok kullanılırken rubyde web alanında baya gelişicek.

    Yani en iyi dil yoktur amaca yönelik dil vardır.Sen ne yapmak istiyorsan onu söyle..... 


    Mühendis kahveyi projeye dönüştüren bir insan evladıdır.
Toplam Hit: 2322 Toplam Mesaj: 8