folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder Size Zahmet Bi Bakar Mısınız?



Size Zahmet Bi Bakar Mısınız?

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    fatih66
    fatih66's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Haziran/2006
    Erkek
    1 ay önceydi galiba bi arkadaş istediğimiz kılasörü şifreleme programı paylaşmıştı. dosya kilit şeklini aldı normal dosya gibi açılıyodu. sistem yeni yükledim şimdi kilit şeklinde ki klasörümü açmaya çalışıyorum kılik sesi geliyo ama açılmıyo. bi bilgisi olan var mı?
    (100 ytl lik dosya ve emeklerim heba olcak yoksa)

    F.K.
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    a4tech
    a4tech's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Temmuz/2005
    Erkek
    Tak 1 linux live cd, al klasor içindeki verileri :)
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    fatih66
    fatih66's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Haziran/2006
    Erkek
    alalım bakalım işe yarar inşallah.
    teşekkürler :)

    daha başka fikirleri olna varmı. tahribatı alt üst ettim o kilitleme programına raslayamadım.

    F.K.
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ByOzaN
    ByOzaN's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Şubat/2006
    Erkek
    Şifreleyici v1.0 , Barbar klasör klidi , folder lock diye programalr benim bildiğim bunlar olabilir

    Download.com veya indir.com daki tüm şifreleme kategorilerine bak

    Bulabilirsin Tahribatta artık boşa arama Açılan konular Hep vırt zırt olmaya başladı (DArılmayın)

    Yok imzam falan
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    fatih66
    fatih66's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Haziran/2006
    Erkek
    ByOzaN barbar dı galiba. saolun.

    F.K.
Toplam Hit: 732 Toplam Mesaj: 5