Sizin Akvaryumunuz Varmı?

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ricin
    ricin's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Mayıs/2007
    Erkek

    hocalar geçen dersanede fizik dersinde canımız sıkıldı hocada dedi hadi fıkra anlatın bizimkiler başladı adamın biri şöyle yapmış böyle olmuş felan 3-4 tane iğrenç espirinin ardından topu hocaya attık sonra hoca bir temel fıkrasıyla bizi kırdı geçirdi okuyun ve gülün.... :D

     

    temel bir gün sahilde gezerken bi adam görür denizin kıyısına oturmus denize karşı bişeyler düşünüyor... temel 2-3 defa yanından geçer en sonunda merak eder sorar

    - TEMEL :  hemşerim ne edirsun da.

    -ADAM : git git sen anlamazsın der..

    sonra temel ertesi gun gene sahile indiğinde bu adamı görür yanına gider

    -TEMEL : hemşerim ne edirsun da  (der)..

    -ADAM : git git anlamazsın sen der...

    ertesi gun gene temel sahile iner ....

    -TEMEL : hemşerim sen ne edersun anlat da der..

    -ADAM : git git (der)..

    -TEMEL :  anlat hemşerim da merak ettim muhabbeti çevirir

    -ADAM : iyi yanaş anlatım der.... ben mantık yürütürüm der

    -TEMEL : ne dir o hemşerim yenilir mi içilirmi felan der...

    -ADAM : bak şimdi der  sizin evde akvaryum varmı diye sorar temele

    -TEMEL: hee var dur..

    -ADAM : akvaryum olduğuna göre balıkları seviyorsundur der 

    -TEMEL : he sevirum der..

    -ADAM : balıkları sevdiğine göre denizide seviyorsundur der...

    -TEMEL: he sevirum ..

    -ADAM : denizi sevdiğine göre yüzmeyide  seviyorsundur der...

    -TEMEL : aa tabi sevmezmiyum da (der)...

    -ADAM :yüzmeyi  sevdiğine göre plajlarıda seviyorsundur der....adam

    -TEMEL: he sevirum der temel...

    -ADAM: plajı sevdiğne göre kızlarıda seviyorsundur der adam..

    -TEMEL : sevmezmiyum da der temel...

    -ADAM : heee ozaman sen erkeksinder adam   :D

    sonra temel bu işi sever der bende mantık yürütecem..işte bi gün temelde bu sahil kenarına oturur denize dpğru dalar ve dursun gelir..

     -DURSUN : la temel ne iş edirsun da

    -TEMEL : git git anlamazsın der temel...( burda 3 kere git git muhabbetini kısa kesim )

    sonra ertesi gun dursun gene gelir temelin yanına

    -DURSUN : la temel ne edirsun da ...

    -TEMEL: mantık yürütüm da der temel

    -DURSUN: nedir o hemşerim yenilirmi içilirmi der...

    -TEMEL : gel otur der sonra dursuna sorar sizin evde akvaryum varmı? der...

    -DURSUN : yoktur da der dursun

    -TEMEL : he ozaman sen İBNESİN der....

     

    burdan çıkarılacak sonuç tanımadığınız birinin bu tur ibneliğini gördüğünüzde eğer yanınızda bu muhabbeti bilen arkadaşınız var ise o elemanı makaraya alabilirsiniz bu gun bu fıkrayı anlatmakla geçti :D  neyse maksat geyik olsun bu konularda pek iyi değilim ama beyenen olur inşallah...


    üniversite öğrencilerine devre tasarımı yapılır...! tekdag-elektronik.blogspot.com/
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    gecelerisarankorku
    gecelerisarankorku's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Ekim/2007
    Erkek

    Bizim evde akvaryum var + fanusda var güzel olmus :D


    Karayollarında degil senin kollarında ölmeyi tercih ederim!!!
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    amele_2
    amele_2's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Eylül/2005
    Erkek
    düz mantık fıkrasının dersane bebişlerine göre sansürlenmiş hali : )

    Ardından yüz köpek havlamayan kurt, kurt sayılmaz..
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    iSTaN_BuLL
    iSTaN_BuLL's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Eylül/2005
    Erkek

    amele_2 bunu yazdı:
    -----------------------------
    düz mantık fıkrasının dersane bebişlerine göre sansürlenmiş hali : )
    -----------------------------

     evet düz mantık fıkrası vardı. tamamını bilen varsa yazsada okusak. iyice unutmusuz (:


    savrulurken raconun kırmızı pelerini o zarif öfkeye; zaman ki sana hasta olmuş, incelikli haytasın. raksederken mahallenin maşallahı, eyvallahı, güzelleş be oğlum, şimdilik ölümüne kadar hayattasın, şimdilik, ölümüne kadar hayattasın.!
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    amele_2
    amele_2's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Eylül/2005
    Erkek

    iSTaN_BuLL bunu yazdı:
    -----------------------------
    evet düz mantık fıkrası vardı. tamamını bilen varsa yazsada okusak. iyice unutmusuz (:
    -----------------------------

    adamın biri bir yarışmaya katılıp kazanır ve kendisine bir kitap hediye edilir. kitabın adı da " düz mantık" tır. adam hediyeyi alırken sorar;

    + bu kitapta ne yazıyor?
    - okuyunca öğrenirsin...
    + ben onunla uğraşamam. anlat bakiyim sen bana?
    - ok bak şimdi; senin evinde akvaryum var mı mesela?
    + evet var...
    - o zaman içinde su da vardır.
    + evet var...
    - içinde su varsa balık da vardır.
    + evet var...
    - balık varsa hayvanları da seviyosundur sen?
    + evet...
    - hayvanları seviyorsan insanları da seversin heralde?
    + evet...
    - o zaman senin sevgilin de vardır.
    + evet var...
    - yaşını başını almış görünüyorsun. o zaman senin karın vardır.
    + evet var..
    - e karın olduğuna göre de homoseksüel değilsindir?
    + evet...
    - bak gördün mü?...

    adam çok etkilenir! kitabı alır koltuğunun altına, eve doğru giderken arkadaşını görür... arkadaşı sorar;

    - o elindeki ne?
    + düz mantık kitabı...
    - nası bir şey bu anlat bakiyim.
    + bak şimdi; sizin evde akvaryum var mı?
    - yook!
    + o zaman sen ibnesin... 

     

    yazmaya üşendim c/p yaptın : ) 


    Ardından yüz köpek havlamayan kurt, kurt sayılmaz..
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    eray
    eray's avatar
    Kayıt Tarihi: 20/Nisan/2007
    Erkek
    bizim evde akvaryum yok :( yrn ilk iş

    Nihayet kendimle başbaşa kalabileceğim günler geldi..
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    delikurdun1i
    delikurdun1i's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Kasım/2007
    Erkek
    benim evde iki işyerinde 1 tane akvaryum var :):)

    ÜLKÜM; YÜKSELMEK, İLERİ GİTMEKTİR. VARLIĞIM ; TÜRK VARLIĞINA ARMAĞAN OLSUN..
Toplam Hit: 1487 Toplam Mesaj: 7