

Sizin Akvaryumunuz Varmı?
-
hocalar geçen dersanede fizik dersinde canımız sıkıldı hocada dedi hadi fıkra anlatın bizimkiler başladı adamın biri şöyle yapmış böyle olmuş felan 3-4 tane iğrenç espirinin ardından topu hocaya attık sonra hoca bir temel fıkrasıyla bizi kırdı geçirdi okuyun ve gülün.... :D
temel bir gün sahilde gezerken bi adam görür denizin kıyısına oturmus denize karşı bişeyler düşünüyor... temel 2-3 defa yanından geçer en sonunda merak eder sorar
- TEMEL : hemşerim ne edirsun da.
-ADAM : git git sen anlamazsın der..
sonra temel ertesi gun gene sahile indiğinde bu adamı görür yanına gider
-TEMEL : hemşerim ne edirsun da (der)..
-ADAM : git git anlamazsın sen der...
ertesi gun gene temel sahile iner ....
-TEMEL : hemşerim sen ne edersun anlat da der..
-ADAM : git git (der)..
-TEMEL : anlat hemşerim da merak ettim muhabbeti çevirir
-ADAM : iyi yanaş anlatım der.... ben mantık yürütürüm der
-TEMEL : ne dir o hemşerim yenilir mi içilirmi felan der...
-ADAM : bak şimdi der sizin evde akvaryum varmı diye sorar temele
-TEMEL: hee var dur..
-ADAM : akvaryum olduğuna göre balıkları seviyorsundur der
-TEMEL : he sevirum der..
-ADAM : balıkları sevdiğine göre denizide seviyorsundur der...
-TEMEL: he sevirum ..
-ADAM : denizi sevdiğine göre yüzmeyide seviyorsundur der...
-TEMEL : aa tabi sevmezmiyum da (der)...
-ADAM :yüzmeyi sevdiğine göre plajlarıda seviyorsundur der....adam
-TEMEL: he sevirum der temel...
-ADAM: plajı sevdiğne göre kızlarıda seviyorsundur der adam..
-TEMEL : sevmezmiyum da der temel...
-ADAM : heee ozaman sen erkeksinder adam :D
sonra temel bu işi sever der bende mantık yürütecem..işte bi gün temelde bu sahil kenarına oturur denize dpğru dalar ve dursun gelir..
-DURSUN : la temel ne iş edirsun da
-TEMEL : git git anlamazsın der temel...( burda 3 kere git git muhabbetini kısa kesim )
sonra ertesi gun dursun gene gelir temelin yanına
-DURSUN : la temel ne edirsun da ...
-TEMEL: mantık yürütüm da der temel
-DURSUN: nedir o hemşerim yenilirmi içilirmi der...
-TEMEL : gel otur der sonra dursuna sorar sizin evde akvaryum varmı? der...
-DURSUN : yoktur da der dursun
-TEMEL : he ozaman sen İBNESİN der....
burdan çıkarılacak sonuç tanımadığınız birinin bu tur ibneliğini gördüğünüzde eğer yanınızda bu muhabbeti bilen arkadaşınız var ise o elemanı makaraya alabilirsiniz bu gun bu fıkrayı anlatmakla geçti :D neyse maksat geyik olsun bu konularda pek iyi değilim ama beyenen olur inşallah...
-
Bizim evde akvaryum var + fanusda var güzel olmus :D
-
düz mantık fıkrasının dersane bebişlerine göre sansürlenmiş hali : )
-
amele_2 bunu yazdı:
-----------------------------
düz mantık fıkrasının dersane bebişlerine göre sansürlenmiş hali : )
-----------------------------evet düz mantık fıkrası vardı. tamamını bilen varsa yazsada okusak. iyice unutmusuz (:
-
iSTaN_BuLL bunu yazdı:
-----------------------------
evet düz mantık fıkrası vardı. tamamını bilen varsa yazsada okusak. iyice unutmusuz (:
-----------------------------adamın biri bir yarışmaya katılıp kazanır ve kendisine bir kitap hediye edilir. kitabın adı da " düz mantık" tır. adam hediyeyi alırken sorar;
+ bu kitapta ne yazıyor?
- okuyunca öğrenirsin...
+ ben onunla uğraşamam. anlat bakiyim sen bana?
- ok bak şimdi; senin evinde akvaryum var mı mesela?
+ evet var...
- o zaman içinde su da vardır.
+ evet var...
- içinde su varsa balık da vardır.
+ evet var...
- balık varsa hayvanları da seviyosundur sen?
+ evet...
- hayvanları seviyorsan insanları da seversin heralde?
+ evet...
- o zaman senin sevgilin de vardır.
+ evet var...
- yaşını başını almış görünüyorsun. o zaman senin karın vardır.
+ evet var..
- e karın olduğuna göre de homoseksüel değilsindir?
+ evet...
- bak gördün mü?...
adam çok etkilenir! kitabı alır koltuğunun altına, eve doğru giderken arkadaşını görür... arkadaşı sorar;
- o elindeki ne?
+ düz mantık kitabı...
- nası bir şey bu anlat bakiyim.
+ bak şimdi; sizin evde akvaryum var mı?
- yook!
+ o zaman sen ibnesin...yazmaya üşendim c/p yaptın : )
-
bizim evde akvaryum yok :( yrn ilk iş
-
benim evde iki işyerinde 1 tane akvaryum var :):)