folder Tahribat.com Forumları
linefolder Derin Konular
linefolder Sizin Gibi Aydının Yediden Yetmişini...!



Sizin Gibi Aydının Yediden Yetmişini...!

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    4eye
    4eye's avatar
    Kayıt Tarihi: 25/Kasım/2008
    Erkek

    Az Önce dinledim süper yazmış Ozan Arif :) Bence okumanızda fayda var sözde aydınlarımızı tam olarak tarif etmiş...:)

    SİZİN GİBİ AYDININ YEDİDEN YETMİŞİNİ...

    Sahte aydın gömleği giyenler kulak versin
    Özür denen şu haltı yiyenler kulak versin
    ‘Hepimiz Ermeni’yiz’ diyenler kulak versin
    Rüzgâra karşı yaptı alayınız çişini,

    Sizin gibi aydının yediden yetmişini...

    Bana bakın Türk’e diş bileyen özürlüler
    Ermeni’den özür dileyen özürlüler
    Size ‘aydın’ diyorlar dalayan özürlüler
    Köpek bile göstermez sahibine dişini!
    Sizin gibi aydının yediden yetmişini...

    Kiminiz profesör, kiminiz yazarsınız
    Türk ekmeği yersiniz, yedikçe azarsınız
    Arkasından her türlü kuyuyu kazarsınız
    Yeter artık bırakın bu milletin peşini
    Sizin gibi aydının yediden yetmişini...

    Bu özürden gâyeniz, çıbanı uçlandırmak
    Güyâ Türk’ün ağzıyla Türk’leri suçlandırmak
    Ermeni’ye koz verip tezini güçlendirmek
    Kaç dolara kestiniz bu özürün fişini?
    Sizin gibi aydının yediden yetmişini...

    Her biriniz Nobellik bir Orhan Pamuk’sunuz
    Ve hatta bana göre ondan da yamuksunuz
    Türk’ün canı yanarken gözleri yumuksunuz
    Kör olur görmezsiniz Ermeni tepişini
    Sizin gibi aydının yediden yetmişini...

    1915’den dem vurmayın hiç bana
    Vurursanız buyurun, söyleyin Erivan’a

    Açalım arşivleri her şey çıksın meydana

    Kim soykırım yaptıysa, kim soykırım ettiyse,
    Edeni etmişini...
    Sizin gibi aydının yediden yetmişini...

    1915’de köyleri basan kimdi?
    Yaşlı ve kadınları iplerle asan kimdi?
    Kundakta bebeklerin başını kesen kimdi?
    Konuşalım tarihin gelmişi gitmişini
    Sizin gibi aydının yediden yetmişini...

    Dünyanın her yerinde puşt pusular kuruldu
    Büyükelçi, Konsolos, Ataşeler vuruldu
    Ne bir özür dilendi ne hâl hatır soruldu
    Ermeni yapmadı mı terörün müthişini?
    Sizin gibi aydının yediden yetmişini...

    Soruyorum Taşnak ne? Ne iş yapar Asala?
    Asala dedim miydi başlarsınız masala
    Bakın beyler bu işler sizi aşan mesele
    Haddinizi aşmayın, herkes yapsın işini
    Sizin gibi aydının yediden yetmişini...

    Plan dedim kızdınız, işte siz plansınız!
    Yıllardır koynumuzda beslenen yılansınız
    Tehcirde gidenlerden geriye kalansınız
    O yüzden biliyorum karnınızın şişini
    Sizin gibi aydının yediden yetmişini...

    Meşhur atasözüdür domuz gölü post olmaz!
    Ermeni’den dost olur ama sizden dost olmaz!
    Bir ülkede ihanet bu kadar serbest olmaz!
    Ozan Ârif bulmak zor Türkiye’nin eşini!
    Sizin gibi aydının yediden yetmişini...

    OZAN ÂRİF


  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ugurben
    ugurben's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Nisan/2003
    Erkek
    ne bu anlamadım kı

    sevdigim 3 turk atasozu.. 1- besle kargayı atsın iftirayı, 2- yayılma sivril ( bu bir çin atasozudur), 3- luzumsuz eşek sucuk olur ( buda bir çin atasozudur ) ve son olarak, 4- ak akçe karagün kara akçe ak gün içindir...
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    4eye
    4eye's avatar
    Kayıt Tarihi: 25/Kasım/2008
    Erkek
    Hocam bi ara ermenilerden özür diliyoruz diye kampanya başlatmışlardı ya onun için yazmış...

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    hkfull61
    hkfull61's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Eylül/2009
    Erkek
    haji keşke link falan koysaydın ozan dan dinleseydik ..

    üşüyoruz steve reizzz..! =(
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    xous
    xous's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Mayıs/2007
    Erkek
    iyi yazmış ama

    sokayım onun tezine...
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    MikRoBiT
    MikRoBiT's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Ekim/2007
    Erkek
    İyi yazmış ama sadece 1 olay için biraz ağır kaçmış gibi geldi bana :|

    Ban servis - Instagram Facebook WhatsApp Snapchat
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    4eye
    4eye's avatar
    Kayıt Tarihi: 25/Kasım/2008
    Erkek
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    e2
    e2's avatar
    Kayıt Tarihi: 20/Haziran/2008
    Erkek
    Yabancı bankalara yatar paralar
    Hasta oldunuz mu amerikalar
    Allahınız olmuş mark ile dolar
    Vatan bayrak diyen siz sahtekarlar

    Amerikan modelinde olur traşı
    Vaşington babası rambo kardaşı
    Kelle avlamada çeker en başı
    Vatan bayrak diyen siz sahtekarlar

    Hey sen

    FBI yazılı şapkanla
    Tişörtündeki amerikan bayrağı, cebindeki
    Marlboranla
    Güzel dilimizi katleden o garip konuşmanla
    Ne kadar vatanseversin bir düşün!

    Ve sen
    Acıkınca hamburger yiyen
    Susuzluğunu kola ile gideren
    Çikolatası alplerden, peyniri hollandadan gelen
    Pir Sultanı, Karacaoğlanı, Veyseli tanımayan
    ..........
    Fevzi Kurtuluş
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    SpoofU
    SpoofU's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Mart/2008
    Erkek
    Claros bunu yazdı:
    -----------------------------
    Yabancı bankalara yatar paralar
    Hasta oldunuz mu amerikalar
    Allahınız olmuş mark ile dolar
    Vatan bayrak diyen siz sahtekarlar

    Amerikan modelinde olur traşı
    Vaşington babası rambo kardaşı
    Kelle avlamada çeker en başı
    Vatan bayrak diyen siz sahtekarlar

    Hey sen

    FBI yazılı şapkanla
    Tişörtündeki amerikan bayrağı, cebindeki
    Marlboranla
    Güzel dilimizi katleden o garip konuşmanla
    Ne kadar vatanseversin bir düşün!

    Ve sen
    Acıkınca hamburger yiyen
    Susuzluğunu kola ile gideren
    Çikolatası alplerden, peyniri hollandadan gelen
    Pir Sultanı, Karacaoğlanı, Veyseli tanımayan
    ..........
    Fevzi Kurtuluş

    -----------------------------
    Haid oradan pis gomünüs!

    Sevmem yazmayı, okumayı sevdiğim kadar.
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    dead_march
    dead_march's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 15/Mart/2008
    Erkek
    yazanın elii öpmek lazım

    bundan sonra oy kullanmayacağım eğer bir kişi bile gelip oy kullanmak vatandaşlık görevidir felan derse çıkarır kimliğimi götüne sokarım
  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Ayro
    Ayro's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Ağustos/2005
    Erkek

    la kim kimi aydın olarak seçiyor ??

    Bence en büyük aydınlar milletvekilleri, öğretmenler, milletin üstünde etkisi olanlar, tv programları, imamlar vs.. dir

    Aydınların amacı millete doğruyu anlatmak olmalı.

    Hangisi adam gibi durmuşta aydınlarda birşey bekliyorlar ??

    -----

    Aydından kitap okuyun derken ona uydunuzda mı şimdi bu size batıyor ?

Toplam Hit: 1888 Toplam Mesaj: 11