Skype

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Paradox21
    Paradox21's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Nisan/2009
    Erkek
    S.a müridler şimdi biz sözliümle burdan knuşuoz ama ew telliyle bi alakası warmı bu meretin ilk defa kullanıorum bu msn sorunlarından dolayı

    SiYaH SaÇ aK DeFtErLe GeLdİN aK SaÇ SiYaH DeFteRLe gİDiosun........
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    kralsam
    kralsam's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Mart/2007
    Erkek
    hiç bir alakası yok msn in konuşmaya yönelik hazırlanmış gelişmiş ve gayet kullanışlı bir program. Ben çok sık kullanıyorum..

    Üzülme...!!! İstediğin Bir Şey Olmuyorsa, ya Daha İyisi Olacağı İçin yada, Gerçekten de Olmaması Gerektiği için Olmuyordur. (Hz Mevlana)
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Paradox21
    Paradox21's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Nisan/2009
    Erkek
    kralsam bunu yazdı:
    -----------------------------
    hiç bir alakası yok msn in konuşmaya yönelik hazırlanmış gelişmiş ve gayet kullanışlı bir program. Ben çok sık kullanıyorum..
    -----------------------------
    saol hocam eywallah

    SiYaH SaÇ aK DeFtErLe GeLdİN aK SaÇ SiYaH DeFteRLe gİDiosun........
Toplam Hit: 779 Toplam Mesaj: 3