Skype Oturum Açamıyorum

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    amil12
    amil12's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Eylül/2009
    Erkek

    Messengerdan skype ye geçtim ancak bir türlü oturum açamadım messengera geride dönmüyo malesef... Skypede hotmail ile bağlandığımda ekran resimdeki gibi kalıyo hiç bi tepki yok

     

    http://d1304.hizliresim.com/18/1/lnytw.jpg

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Lotus
    Lotus's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Eylül/2012
    Homo

    bilgisayarının tarih ve saati doğru mu emin ol eğer doğru ise skype kaldırıp tekrar kur

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    american
    mizahi
    mizahi's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Haziran/2007
    Erkek

    baska bir hotmail adresinle oturum acmayi dene, olmuyorsa skype kaldir, tekrar kur


    All I need is a possibility.
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    amil12
    amil12's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Eylül/2009
    Erkek

    2 sinide yaptım olmuyor :/

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    amil12
    amil12's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Eylül/2009
    Erkek

    yokmu anlayan eden bir mürid ?

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    FCN
    FCN's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Eylül/2007
    Erkek

    bilgisayardan kaldırırken direk program ekle kaldır değilde bir kaldırma yönetici ile kaldırmaya çalış(revo,youruninstaller gibi). 

    daha sonra skypeın son sürüm yerine farklı bi sürümü kurmayı dene. 

     Tahribat.Com Forumları
     Webmasterlar ve Programcılar

    kategoride süpermiş 

    FCN tarafından 02/Nis/13 03:04 tarihinde düzenlenmiştir
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Velespit Kampçısı
    ruhi
    ruhi's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Eylül/2011
    Erkek
    amil12 bunu yazdı

    yokmu anlayan eden bir mürid ?



    Hocam yarın bir ara bakayım. Öğlen 12 gibi online olurum. Sende açık olursan kurcalarız pc'yi eccuk.
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    amil12
    amil12's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Eylül/2009
    Erkek
    ruhii bunu yazdı
    amil12 bunu yazdı

    yokmu anlayan eden bir mürid ?



    Hocam yarın bir ara bakayım. Öğlen 12 gibi online olurum. Sende açık olursan kurcalarız pc'yi eccuk.

    yarın anca akşama açarım suan müsaitsen vereyim tw bi kurcalayı ver :)

  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    kovboy287
    kovboy287's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Ağustos/2012
    Erkek
    amil12 bunu yazdı
    ruhii bunu yazdı
    amil12 bunu yazdı

    yokmu anlayan eden bir mürid ?



    Hocam yarın bir ara bakayım. Öğlen 12 gibi online olurum. Sende açık olursan kurcalarız pc'yi eccuk.

    yarın anca akşama açarım suan müsaitsen vereyim tw bi kurcalayı ver :)

    Hocam bende de buna benzer bir şeyler oldu skype girdim silmeden en son sürümünü indirdim yükledim düzeldi

  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    amil12
    amil12's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Eylül/2009
    Erkek

    son sürüm yüklü zaten olmuyo başka sürümde denedim yine olmadı msn ye dönsem kafi onada dönemiyorum yüklü gözüküyo ama yok :/

Toplam Hit: 1441 Toplam Mesaj: 10