Skype Oturum Açamıyorum
-
Messengerdan skype ye geçtim ancak bir türlü oturum açamadım messengera geride dönmüyo malesef... Skypede hotmail ile bağlandığımda ekran resimdeki gibi kalıyo hiç bi tepki yok
http://d1304.hizliresim.com/18/1/lnytw.jpg
-
bilgisayarının tarih ve saati doğru mu emin ol eğer doğru ise skype kaldırıp tekrar kur
-
baska bir hotmail adresinle oturum acmayi dene, olmuyorsa skype kaldir, tekrar kur
-
2 sinide yaptım olmuyor :/
-
yokmu anlayan eden bir mürid ?
-
bilgisayardan kaldırırken direk program ekle kaldır değilde bir kaldırma yönetici ile kaldırmaya çalış(revo,youruninstaller gibi).
daha sonra skypeın son sürüm yerine farklı bi sürümü kurmayı dene.
Tahribat.Com Forumları

Webmasterlar ve Programcılarkategoride süpermiş
FCN tarafından 02/Nis/13 03:04 tarihinde düzenlenmiştir -
amil12 bunu yazdı
yokmu anlayan eden bir mürid ?
Hocam yarın bir ara bakayım. Öğlen 12 gibi online olurum. Sende açık olursan kurcalarız pc'yi eccuk. -
ruhii bunu yazdıamil12 bunu yazdı
yokmu anlayan eden bir mürid ?
Hocam yarın bir ara bakayım. Öğlen 12 gibi online olurum. Sende açık olursan kurcalarız pc'yi eccuk.yarın anca akşama açarım suan müsaitsen vereyim tw bi kurcalayı ver :)
-
amil12 bunu yazdıruhii bunu yazdıamil12 bunu yazdı
yokmu anlayan eden bir mürid ?
Hocam yarın bir ara bakayım. Öğlen 12 gibi online olurum. Sende açık olursan kurcalarız pc'yi eccuk.yarın anca akşama açarım suan müsaitsen vereyim tw bi kurcalayı ver :)
Hocam bende de buna benzer bir şeyler oldu skype girdim silmeden en son sürümünü indirdim yükledim düzeldi
-
son sürüm yüklü zaten olmuyo başka sürümde denedim yine olmadı msn ye dönsem kafi onada dönemiyorum yüklü gözüküyo ama yok :/
