Skyrim Enb Sorunu
-
Merhaba müridler.
Uzun süredir skyrim'i 30 küsür modla oynuyorum, 1 tane de enb mod kullanıyordum. O kullandığım enb'yi uzun süredir kullanıyordum çünkü kalan tüm enb'lerde parlaklık rezalet duruma geliyordu. Yani gündüz çok çok parlak, gece de çok karanlık oluyor oyun.
Bugün tekrar farklı bir enb deneyeyim dedim.
http://www.nexusmods.com/skyrim/mods/41465/
Bu modu yükledim, enb yüklendi sıkıntı yok. Sabah 11 gibi falan görüntü ideal duruma yakın bir seviyeye geliyor ama öğlen 1'i geçtiği zaman gene aşırı parlak oluyor, gece de çok karanlık oluyor hiçbiryeri göremiyorum.
Enb'nin hangi ayarlarından kaynaklanıyor olabilir bu?
Yardımcı olacak müridlere şimdiden teşekkürler.
Edit: Tüm modları devre dışı bırakıp deniyorum gene aynı sorunla karşılaşıyorum. Modlardan kaynaklı bir çatışma yok yani.
Ayrıca oyunu şu hale sokmayı düşünüyorum:
http://www.youtube.com/watch?v=7TIW0wtZVsQ
