folder Tahribat.com Forumları
linefolder Linux ve Diğer İşletim Sistemleri
linefolder Slitaz'a Wireless Kartımı Nasil Tanitirim ?



Slitaz'a Wireless Kartımı Nasil Tanitirim ?

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    override
    override's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Aralık/2009
    Erkek

    RAlink rt3090 linux icin driverini indirdim ne kadar ugrastiysamda tanitamadim

    acaba destek vermiyormu slitaz benim karta slitazin sitesinde aradim destekledigi kartlarin listesini bulamadim

    ralink tanitan varmi

     


    g͇̫͛͆̾ͫ̑͆l͖͉̗̩̳̟̍ͫͥͨ
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    override
    override's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Aralık/2009
    Erkek
    up

    g͇̫͛͆̾ͫ̑͆l͖͉̗̩̳̟̍ͫͥͨ
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Mx0TBT
    Mx0TBT's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Haziran/2007
    Erkek

    buraya bak bir benzeri var 

    http://www.wardom.org/yeni-wireless-sifre-kirma-araci-slitaz-t258234.html


    Ölümlü dünya. Yasin 38. Ayet
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    YasamaK
    YasamaK's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 29/Ağustos/2010
    Erkek

    arkadaşlar slitaz ı biraz anlatabilirmsiniz nasıl oluyor neler yapılabiliyor wpa şifresi kırılabiliyormu linüxde ki kodlar işliyormu bunda bi sölermisiniz


    SEVİŞİRKEN EN ZEVKLİ OLAN ŞEY.. tamam, dikkatinizi çektim. ne kadar meraklısınız böyle şeylere terbiyesizliğin lüzumu yok yani :D (, sessizce öldürüyor.)
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Mx0TBT
    Mx0TBT's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Haziran/2007
    Erkek

    hocam wpa şifrelerini çözmekde gidilen yolu biliyomusun 

     


    Ölümlü dünya. Yasin 38. Ayet
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    override
    override's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Aralık/2009
    Erkek

    mx hoca orası boş her zaman oldugu gibi

    linuxcu arkadaslar çıkın ortaya :s


    g͇̫͛͆̾ͫ̑͆l͖͉̗̩̳̟̍ͫͥͨ
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    MaviEkran
    MaviEkran's avatar
    Kayıt Tarihi: 31/Aralık/2009
    Erkek

    http://www.kernel.org/pub/linux/kernel/people/gregkh/staging/2.6/2.6.31/ Buradan RT3090 patchini çekip kernel derleyeceksin. Linux'e yeni başladıysan biraz uğraştırabilir.

    http://ubuntuforums.org/showthread.php?t=1313132 Burada konu üzerine epeyce konuşmuşlar. Bazıları WPA2 şifreleri çalıştıramadığını söylemiş. Geneli WEP ve şifresiz ağlara bağlanabilmiş.

    Bu kartla şifre kırmak istiyosan, en azından monitör özelliği olması lazım. Bunun için genelde ayrı patch'ler olur. Bu kartın normal çalışması için bile ilgili driver zor bulunurken, monitör modu için gerekli olan driver'ı biraz daha zor bulursun diye düşünüyorum. Şifre kırmayacağım, sadece kullanacağım dersen, kernel derleme işine bir bak derim yukarıdaki patchle birlikte.


    Blue Screen of Death
Toplam Hit: 1981 Toplam Mesaj: 7