Smart Tv Flash Player Sorunu (Yardım)
-
Hocalar, Vestel smart tvye internetle bağlanıp maçları seyretmek istiyorum, digiplay uygulamasında üye girişi yok, İnternet üzerinden üye girişi yapılıyor fakat bu seferde flash player olmadığı için kanalları açmıyor. Yükleme yapmak isteğinde desteklenmiyor diyor.
Müşteri hizmetleri aradım anlaşmamız yok dedi :) Yardımcı olabicek biri var mı?
-
uygulaması yok mu tarayıcı üzerinden denion ?
-
Hocam onların tarayıcısı dandik oluyor. O yüzden Çinden 50 liraya usb Android mini pc'ler var onlardan al usb ile bağla misler gibi ne iş göreceksen gör.
-
Bendede LG Smart Tv var aynı dediğin şekilde web üzerinden girip izliyorum Digitürk play'i. Adam akıllı uygulama yapmaları lazım..
-
PanxeR bunu yazdı
uygulaması yok mu tarayıcı üzerinden denion ?
Hocam uygulama var ama üye girişi yok sadece eski videolar var yani
-
Mustafa bunu yazdı
Hocam onların tarayıcısı dandik oluyor. O yüzden Çinden 50 liraya usb Android mini pc'ler var onlardan al usb ile bağla misler gibi ne iş göreceksen gör.
dedğini yapınca flash player sorunu kalkacak mı tam anlamadım? bir de ürünün bir linkini paylaşır mısın? dx de var mı?
-
up
-
ya hocalar ıp tv olayını nasıl yapıyoruz bu vestellere bende bunu merak ediyodum konu açmayım :D
-
http://m.dx.com/S/android%20mini%20pc
Televizyonun işletim sistemi yerine Android kullanıyorsun.
-
Mustafa bunu yazdı
Hocam onların tarayıcısı dandik oluyor. O yüzden Çinden 50 liraya usb Android mini pc'ler var onlardan al usb ile bağla misler gibi ne iş göreceksen gör.
bende bunu yazıcaktım.
bu şekilde kullanıyorum sorun yasamadım daha
