Smf 1.1.4 To Vbulletin 3.7.1 Null
-
:/
merhabalar millet,
benim bir smf 1.1.4 forumum var ve ben bu foruma vbulletin 3.7.1 kurmak istiyorum.
1.soru;
ben bu vbulletin denen zımbırtıyı localhosta bile kuramadım nasıl hosta kuracam?
2.soru;
smfdeki üyelerimi konularımı yani databasemi nasıl bozmadan vbye aktaracağım :/
açıklamalı anlatın lütfen hiç bişi anlamıyorum :S
-
bence hiç kasma.
ilerde biri şikayet eder göte gelirsin :|
biliyosun vb 180$
-
SyspioniC bunu yazdı:
-----------------------------bence hiç kasma.
ilerde biri şikayet eder göte gelirsin :|
biliyosun vb 180$
-----------------------------o zamanda smfye geri dönerim :D
sonra ibir daha vbulletin null :D
-
hiç bilen yokmu :S
-
Öncelikle İmpex i indirip smf forumunun kurulu olduğu host a kuracaksın sonra (impex i ve kullanımını google de arat bulursun) vbulletin i de smf nin kurulu olduğu ftp ye ayrı bi klasör oluşturup kuracaksın. ama db ler farklı olacak smf ile. sonra impex i çalıştırıp vb ye db aktarımını yapacaksın.
-
thehunturk bunu yazdı:
-----------------------------
Öncelikle İmpex i indirip smf forumunun kurulu olduğu host a kuracaksın sonra (impex i ve kullanımını google de arat bulursun) vbulletin i de smf nin kurulu olduğu ftp ye ayrı bi klasör oluşturup kuracaksın. ama db ler farklı olacak smf ile. sonra impex i çalıştırıp vb ye db aktarımını yapacaksın.
-----------------------------impexin null versiypnu varmı varsa null vbbulletinde çalışırmı?
-
hocam sitenin ismini yazarmısın
-
şimdi diyorumki ilk önce localde kurayım vbyi hata alıyorum
Welcome to vBulletin version 3.7
You are about to perform an install.
Clicking the [Next Step] button will begin the installation process on your database.
In order to prevent possible browser crashes during this script, we strongly recommend that you disable any additional toolbars you may be using on your browser, such as the Google toolbar etc.
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Step 1) Verify Configuration
Config file exists and is readable.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------Step 2) Connect to the database
Attempting to attach to database
Connect failed: unexpected error from the database.
Error number: 1046
Error description: No database selected
Please ensure that the database and server is correctly configured and try again.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
localde vb diye bir db açtım appserv yaptım ilk önce k.adı ve şifre yazdım aynı hatayı aldım easy phpde şifre yok birde şifresiz yapayıom dedim yine aynı hata ne yapmalıyım ben bunu locale kurmak için :/
-
Vbulletinin ve Smf nin kendi sitelerinde Database converter scriptleri mevcut onların sayesinde biliglierini kaybetmeden verileri yeni forumuna aktarabilirsin... Aynı konu bugun de tartışıldı (:
-
TR_ip bunu yazdı:
-----------------------------
Vbulletinin ve Smf nin kendi sitelerinde Database converter scriptleri mevcut onların sayesinde biliglierini kaybetmeden verileri yeni forumuna aktarabilirsin... Aynı konu bugun de tartışıldı (:
-----------------------------mevcut olduğunu bende gördüm hatta yapmaya çlaıştım aama nasıl yapılacağını bilmediğim için ilk önce localde denemeye karar verdim ve locale kurduktan sonra yapacağım şilk önce bunu halletmem lazım :S
-
TR_ip bunu yazdı:
-----------------------------
Vbulletinin ve Smf nin kendi sitelerinde Database converter scriptleri mevcut onların sayesinde biliglierini kaybetmeden verileri yeni forumuna aktarabilirsin... Aynı konu bugun de tartışıldı (:
-----------------------------hoca on ların nasıl kullanıldığını biliyormusun sen ben anlamadımda?
