Smile Adsl Hakkında
-
Ben net bağlatmak istiyorum. Fakat ttnetten farklı bir tab an olsun istedim.smile adsl baya bi reklam yaptı.Bakiyim dedim belki iyidir.Ama bağlatmak isteyenlerin "çoğu" memnun değilmiş.Aranızda talip olan var mı bu adsl ye.Bildiklerini paylaşabir mi? Bir iki yorum buldum;
----------------
19 Ekim'de başvuru yaptım şak diye giriş ücretini aldılar. Bugün 12 Kasım hala arayan soran yok. Neredeyse 1 aydır bağlantı yapılmadı yani. Şanslıysanız 444 3375 nolu telefondan birine ulaşabiliyosunuz. Ben 5 kere ulaşabildim, her defasında "en geç 2 gün içinde bağlantı için sizi arayacaklar, çok çok özür dileriz" diyorlar.
Uzun lafın kısası ortalık sakinleşinceye kadar mevcut bağlantınıza devam edin ve kesinlikle Smile ADSL'ye bulaşmayın. Bu pişman birisinin önerisidir---------------
arkadaşlar smile konusunda fazla heveslenmeyen kolunu kaptıran bacağını kurtardığına şükrediyor sanırım. 11 gün de internet bağlantısını yapamadılar, ben neyse, 2 ay bekleyen dahi var mış ilgili şikayetleri okumak için buyrun tıklayın
ŞİKAYETLER için TIKLA aman diyin smile adsl e bulaşmayın. insanı kanser eder valla
artı bir süprizide oluyor smile iptal ettirdim telefon ile, o hızla ttnet alayım diye o da ne hattım doğon holding tarafından bloke edilmiş şimdi de blokenin açılmasını bekliyoruz ..........---------------
Amman diyorum! bir haftadan uzun süredir Smlie ADSL'den kurtulmaya çalışıyorum. Başvurum sonrası hattımı hem bağlamadılar, hem de bloke ettiklerinden TTNet'e de geçemiyorum. İptal işlemini gerçekleştirmiyorlar ve zora sokuyorlar. Bir sürü yere şikayet ettim, adamlar duvar gibi. Doğan Holding'in son numarası da bu işte.
---------------------11 kasım başvuru, 12 kasım zırt diye 15-17 yaşlarında öğrenci olduğu herhalinden belli, benim bilgimin yarısına sahip olmayan bi eleman... bağlantı ücretini al, ortadan kaybol... bu gün 30 kasım hala açılmadı...
bağlantı ücreti kadar neredeyse telefon ücreti ödiyeceğim... bi Aydın Doğanla konuşmadığımız kaldı... şirket alelacele kurulmuş, telefon başındaki elemanlar bile bilgisiz... takıldıkları yerde teknik servise paslıyorlar sizi, kimsede aramıyor... milyon telefon görüşmesi yaptık... sonuç sıfır... bunların yaptığı adsl hizmeti değil, modem satışı resmen... toptan almışlar, piyasaya dayanıyorlar... öyle bedava filan değil... abonelik iptalinde 150 milyon modem parası talep ediyor düdükler... dikkatli olun veya gidin türk telekomdan bağlantınızı yapın... olsun bitsin...
----------------Valla ben smile aldım ve pişman oldum.Daha üyelik olrken başladı adamların bu işi ciddiye almamaları.kullanıcı adı belirle dediler soledim tam 3 hafta boyunca modemi bekledim
ardından modem geldi bu seferde kullanıcı adı sistemde var dediler bi 3 haftada yanlişliğin düzelmesi için bekledim
haaa bu arada sadece modemi verdiler oda philips değil inca ne kulaklığı nede konuşma paketini aldım.
ardında 10 kere felan telefon ettim her seferinde tamam kaydınız alınmiştir 3 gün içinde göndercez dediler oda yalan oldu.bide ttnet le aynı alt yapıyı kullanıyolar ama komsunun ttnet i kesilmezken bizim net gidiyo -
Arkadaşım Smile Adsl Çok Boktan Birşey.. Adamlar .. Çok Soru vs.. Sorun Geldiği Zaman.. Telefonları Kapatıyorlar..))) Aynı E-kolay gibi:D:D:D:D salla turktelekom adsl rulez.) gıt mahkemeye falan verıcem de belkı daha da hızlanır:D
-
aydın doğandan bu kadar hizmet bile fazla
önceleri 1 numaraları dolandırıcıydı bu hükümetle birlikte 1 numaralı iş adamı oldu birden
al bi kazığı daha .
-
21.09.2007 smile adsl başvurumun iptali için müşteri hizmetlerini aradım ayrıca üyelik iptali için e-mail yolladım bana maksimum iki(2) gün içerisinde iptal edeceklerini söylediler ve sizi ararız dediler, 22.09.2007 günü tekrar müşteri hizmetlerini aradım 1 gün sonra iptal ederiz dediler ve sizi ararız dediler.24.09.2007 günü smile yetkilisi beni arayarak iptal için önce 29ytl istedi hemen kabul ettim sonrada yanlış bilgi verdiği için özür diledi 29ytl kapatma ücreti yokmuş ve başvurumu aldığını söyledi ve sizi ararız dediler, ben 21.09.2007 günü başvuru iptali için müracatta bulunduğumu söyledim bilgisayarda iptal talebinin bulunmadığını söyledi ve tekrardan iptal talebi için kayıt aldı ve maksimum iki gün içerisinde adsl başvurumun iptal edileceğini söyledi ve sizi ararız dediler.26.09.2007 günü tekrar smile adsl müşteri hizmetlerini aradım başvurumun iptal edilip edilmediğini sordum, başvuru iptali için müracaatın 25.09.2007 günü yapıldığını söyledi ve sizi ararız dediler 27.09.2007 günü başvuru iptalinin gerçekleşeceğini söyledi (bu arada her aramama sizin onayınız için sizi arayacağız diyorlar aramayınca ben arıyorum) 28.09.2007 günü tekrar aradım yine maksimum 24 saat süre verdiler ve sizi ararız dediler bu yüzdem hiç kimseye SMİLE ADSL'yi tavsiye etmiyorum.
Not:Hala üyeliğim iptal edilmedi... -
virtue bunu yazdı:
-----------------------------
21.09.2007 smile adsl başvurumun iptali için müşteri hizmetlerini aradım ayrıca üyelik iptali için e-mail yolladım bana maksimum iki(2) gün içerisinde iptal edeceklerini söylediler ve sizi ararız dediler, 22.09.2007 günü tekrar müşteri hizmetlerini aradım 1 gün sonra iptal ederiz dediler ve sizi ararız dediler.24.09.2007 günü smile yetkilisi beni arayarak iptal için önce 29ytl istedi hemen kabul ettim sonrada yanlış bilgi verdiği için özür diledi 29ytl kapatma ücreti yokmuş ve başvurumu aldığını söyledi ve sizi ararız dediler, ben 21.09.2007 günü başvuru iptali için müracatta bulunduğumu söyledim bilgisayarda iptal talebinin bulunmadığını söyledi ve tekrardan iptal talebi için kayıt aldı ve maksimum iki gün içerisinde adsl başvurumun iptal edileceğini söyledi ve sizi ararız dediler.26.09.2007 günü tekrar smile adsl müşteri hizmetlerini aradım başvurumun iptal edilip edilmediğini sordum, başvuru iptali için müracaatın 25.09.2007 günü yapıldığını söyledi ve sizi ararız dediler 27.09.2007 günü başvuru iptalinin gerçekleşeceğini söyledi (bu arada her aramama sizin onayınız için sizi arayacağız diyorlar aramayınca ben arıyorum) 28.09.2007 günü tekrar aradım yine maksimum 24 saat süre verdiler ve sizi ararız dediler bu yüzdem hiç kimseye SMİLE ADSL'yi tavsiye etmiyorum.
Not:Hala üyeliğim iptal edilmedi...
-----------------------------musteri hizmetlerine bi tane mail yaz, ihtarname tarzinda, smile adsl aboneligimin iptal edilmesi icin gereginin yapilmasini istiyorum arz-rica ederim seklinde.
yapilmadigi takdirde yasal yollara basvuracagim seklinde bir mail yazbak ikinci gun nasil iptal ediyorlar.
-
Smile Adsl ye k*f*m girsin.
-
Dayı smile dan alacağına telekodmdan al hiç değilse adam nazı yapmaz siktir et
-
yahu bide telekoma küfrediyonuz. :D bak neleri var. smile adsl'ye kafam girsin :DD
-
bnmki smile pazartesi aramıstım carsamba modemle geldı amcamın teki bagladı gitti. bidaha alakamız olmadı smıle adsl ıle:D banka hesabıyla calısıolardı en son sımdı noldu bılemem bızımkı otomatık odemede.hiçbir sorun cıkmadı suana kadar .modemde taş gibi kablosuz miss gibi miss philips. rahatım ben valla.
EDİT:ulan kaç aylık konuymuş hortlatmşınız:D
-
kafasını smile adsl ye sokan arkadaşlar zaten dolaylı yoldan tt mada sokmuş oluyor çünkü tr de birtek adsl alt yapısı war oda fason tt mun bu yüzden uyanık vatandaş aydın .P böyle bi sitil yapmış milleti sömürüyo
-
telekom un adsl hizmeti borcundan dolayi kapatilmis olsa bile + bunun ustune bir ay faturayi yatirma hizmet alma yinede sana fatura gondermeye devam ediyorlar.
telekom + kafam
