Smile Adsl İptali

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    2021 Talihlisi
    joe_black
    joe_black's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Ocak/2006
    Erkek

    slm mürdi-mürideler.

    Smile a adsl için başvurdum. modem verdiler taksitle. 12 ay taksit. telekoma başvurdum telefon için. açılınca smile a gittim. 1 gün 3 gün 5 gün açıldığı yok. araya araya sonunda soruna ulaştım. ttdeki hatun(!) tele başvururken nete de başvuru yapmış benm. sonuç olarak netim açılmadı. işimdeki bütün giden tersliklerden dolayı sahip olduğum sabır sayesinde 1 ay açılmasını bekledim. sonra artık yeter dedim ve iptal edin diye aradım. iptel birimine bilgi verildi 3 gün içinde size dönecekler dedi. 2 ay oldu arayan soran yok. tel faturası da giriyo bu arada. başvuru yaptığım yere gittim alın modeminizi diye bizle alakası yok. merkezden sizi arayıp isticekler dedi. şemsiye tam girdi mi bilemiyom ama bunun bana zaarı ne olur? taahhüt falan vermedim ama modem parasını falan isteme hakları var mı? arayıp duruyorum iptal edilecek size dönecekler diyo ama kimse ulaşmadı bana.

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Coiner
    Coiner's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Ocak/2010
    Erkek

    taahhüt vermediysen modem parasını istemezler bizzt modemi isterler . ara söv abi bunlara müstahak .a alacaksınız amına koyim de hepsi o.ç bu servis sağlayıcılarının


    www.fenomenevi.com | Sosyal medyanın her mecrasında 6 yıldır kesintisiz olarak müşterilerimize destek vermekteyiz. Amacımız müşteri deneyimini en üstte tutmak ve hizmetlerimize 24 saat devam edebilmek. Fenomenevi.com adresinden 7/24 kesintisiz olarak sipariş verebilirsiniz...
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    2021 Talihlisi
    joe_black
    joe_black's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Ocak/2006
    Erkek

    Coiner bunu yazdı:
    -----------------------------

    taahhüt vermediysen modem parasını istemezler bizzt modemi isterler . ara söv abi bunlara müstahak .a alacaksınız amına koyim de hepsi o.ç bu servis sağlayıcılarının


    -----------------------------

    yok taahhüt vermedim de modem parasını 12 ayda iteleyeceklerdi. ben açtım kurulum neyim yaptım. bide bu geçen süre zarfında heralde fatura isteyecek kadar eşşek değildirler.

Toplam Hit: 1220 Toplam Mesaj: 3