Smile Adsl Ve TTNET
-
Hojalar şuan netlimitsiz 1mbps 45 lira tarifesini kullanıyorum.
geçen ay ttnet netlimitsiz 8 mbps kadar kullanıyordum ama hızım 600 kb'dan yukarı çıkmıyodu
Arka evdeki eleman 1 mbps görüyor neredeyse.
Şimdi ben Smile Adsl netlimitsiz 8 mbps kadar olan paketimi alayım
yoksa
Yoksa Bu ay tekrar TTNET netlimitsiz 8 mbps'kadar olan paketimi seçeyim farkları varmıdır ?
yardımcı olan arkadaşlara şimdiden teşekkürler..
-
smile adsl 1mbit + dsmart veriyo 1mbit parasına
ttnet'in konusu vardı. yılbasından sonra açıklıcaklar olayı vardı.2mbit kdv öiv dahil 51 liraya geliyodu.
8 mbit'e kadar ikisinde de santrala uzaklık yakınlıkla ilgisi var.
-
smileadsl al ttnetten bin kat iyi.
-
hojalar bide ttnet'in sitesinde 2011 ile değişen tarifeler ksuımında 55 lira oluyormuş ..
http://www.ttnet.com.tr/2011-bireysel-paket-duzenlemeleri
-
Bence birşey farketmez.Sonuçta smile adsl ,biri adsl gibi şirketler ttnet in internet altyapısından hizmet veriyorlar.Ayrıca smile da falan şöle bir sorun var çevremdeki smile kullananlar herhangi bir internet problemi olduğunda biz bakamıyoruz ttnet i arayın gibi şeyler söylüyorlarmış.
-
2 side orospu şirket. iyisede yok mike mik bu orospulardan biini seçecen
-
smileı bilmem ama ttnete kafam girsin!!
-
bnde ttneti kapattırmayı düşünüorum. 1mb sınırsız kullanıodum 8mb netlimitsize geçtik ilk 5 ay 15 lira sonra 49 die e tarife değişmiş şimdi 54 lira olmuş yani 49 yerine 54 mü ödüyceğiz hocalar
-
fiber optik olsa bulunduğum bölgede koymuşum ttnete superonline kullanırım
-
beyler geçmiş olsun ttneti aradım nete internete zamn getirmişler. fiyatlar artmış 49 ödüyceğizken artık 54.90 55 ödüyceğiz geçmiş olsun herkese bir eylem yapsak netileri filn teker teker kapatsak.
-
Üst kat komşum 4 mbitle bağlanırken ben 200 kb hızla zor çekiyorum smile adsl düşün halimi
