Smiley Grubum (
-
Canım sıkılınca yaptığım kafacıklar.
360 Derece :

Çevir Kolu :

Erospu :

Fucker:

Hea:

Dert Keder:

-
erospu iyiydi:)
-
hoca bunları nasıl yapıosun dokuman varmı elınde varsa paylasırsan sana mınnettar kalırım ayrıca smiley grbun super 8)
-
ben photoshop kullanıyorum. ama çoğusu imageready de yapar... grafik bilgin varsa basittir bunları yapmak ama yoksa hiç kasma :) video anlatım koyarım birazdan...
-
sakat-at bunu yazdı:
-----------------------------
ben photoshop kullanıyorum. ama çoğusu imageready de yapar... grafik bilgin varsa basittir bunları yapmak ama yoksa hiç kasma :) video anlatım koyarım birazdan...
-----------------------------eyvallah saolasın 8)
-
ben gifmax ile yapıorm birleştirme konusunda en basiti o çizim için en iyi program en iyi kullanabildiğin programdır = ) paintte monalisa çizen var
Toplam Hit: 979 Toplam Mesaj: 6
