folder Tahribat.com Forumları
linefolder İnternet Güvenliğine Giriş
linefolder Smtp Server Yapamiyorum??? (Acil)



Smtp Server Yapamiyorum??? (Acil)

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ilnatsob
    ilnatsob's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Mayıs/2008
    Erkek

    Arkdaslar sitemde bana mail gonderilmesi için bi form var ama bi türlü aktif hale getiremiyorum.

    contac.asp ve contact.php dosyaları var.kodlar aşağıda,nerde yanlış yaptıysam düzeltiverin lütfen kafayı yemek üzereyim:)

     contact.asp  kodları:

    for i=1 to 7
       message=Request("message")
     next
       message=message + Request("message") 
      smtpServer = "baranbcx@hotmail.com:"
      smtpPort = 25
      

      name = Request("Your_Name:")
      Set myMail = CreateObject("CDO.Message")
      myMail.Subject = "from " & name
      myMail.From = Request("baranbcx@hotmail.com:")
      myMail.To = Request("recipient")
      myMail.HTMLBody = "<html><head><title>iletisim mektubu</title></head><body><br>" & message & "</body></html>"
      myMail.Configuration.Fields.Item("http://schemas.microsoft.com/cdo/configuration/sendusing") = 2
      myMail.Configuration.Fields.Item("http://schemas.microsoft.com/cdo/configuration/smtpserver") = smtpServer
      myMail.Configuration.Fields.Item("http://schemas.microsoft.com/cdo/configuration/smtpserverport") = smtpPort
      myMail.Configuration.Fields.Update
      myMail.Send

     

    contact.php kodları:

    <?
    Error_Reporting(E_ALL & ~E_NOTICE);

     while ($request = current($_REQUEST)) {
      if (key($_REQUEST)!='recipient') {
      $pre_array=split ("&777&",  $request);
      $post_vars[key($_REQUEST)][0]=$pre_array[0];
      $post_vars[key($_REQUEST)][1]=$pre_array[1];
     }
     next($_REQUEST);
    }

     

    reset($post_vars);


    $subject="From ".$post_vars['Baran'][0] ;
    $headers= "From: ".$post_vars['baranbcx@hotmail.com'][0] ."\n";
     $headers.='Content-type: text/html; charset=iso-8859-1';
     $message='';
      while ($mess = current($post_vars)) {
       if ((key($post_vars)!="i") && (key($post_vars)!="baranbcx@otmail.com") && (key($post_vars)!="Baran")) {

       $message.="<strong>".$mess[1]."</strong>&nbsp;&nbsp;&nbsp;".$mess[0]."<br>";
     }
     next($post_vars);
     }

    mail($_REQUEST['recipient'], $subject,  "
    <html>
    <head>
     <title>iletisim mektubu</title>
    </head>
    <body>
    <br>
      ".$message."
    </body>
    </html>" , $headers);
    echo ("Mesajiniz Gonderildi!");

    ?>
    <script>
     resizeTo(300, 300);
    </script>

     


    ====>
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ilnatsob
    ilnatsob's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Mayıs/2008
    Erkek
    yapabilecek biri yokmu bu sitede

    ====>
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Sigortacı
    DJ_Alper
    DJ_Alper's avatar
    Bilgi/Destek Madalyası
    Kayıt Tarihi: 03/Ocak/2006
    Erkek
    Baranbcx bunu yazdı:
    -----------------------------
    yapabilecek biri yokmu bu sitede
    -----------------------------
    hangi sitede? :)

    Sorularınızı cilginsigortaci@gmail.com a yazabilirsiniz cevaplar instagram sayfasında >>>instagram/cilginsigortaci/ █║▌│█│║▌║││█║▌║▌║
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ertan
    ertan's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Temmuz/2005
    Erkek

    asp yi bırakalı baya bi oldu.. ama şuna dikkat ettim..smtp sunucusu yerine

      smtpServer = "baranbcx@hotmail.com:"

    bunu yazmışsın.. o bir sunucu değildir..

    daha önce bi program için yapmıştım alttaki listeyi..

    ordan ayıkla ve kullan.. çalışıp çalışmadığını tam bilmiyorum..ama gmailin bi tanesi çalışıyor..

     

    hotmail


    cmbServer.Clear
    cmbServer.AddItem "mail.hotmail.com"
    cmbServer.AddItem "mx1.hotmail.com"
    cmbServer.AddItem "mx2.hotmail.com"
    cmbServer.AddItem "mx3.hotmail.com"
    cmbServer.AddItem "mx4.hotmail.com"

    -------------------------------

    mynet

    cmbServer.AddItem "mail.mynet.com"
    'cmbServer.AddItem "smtp1.mynet.com.tr"
    'cmbServer.AddItem "pop.mynet.com.tr"

    sanırm alttaki ikisi çalışmıyo mynet için:)

    -------------------------

    gmail

    cmbServer.AddItem "gsmtp163.google.com"
    cmbServer.AddItem "gsmtp183.google.com"
    cmbServer.AddItem "alt1.gmail-smtp-in.l.google.com"
    cmbServer.AddItem "alt2.gmail-smtp-in.l.google.com"

    -----------------------------------

    yahoo

    cmbServer.Clear
    cmbServer.AddItem "mx1.mail.yahoo.com"
    cmbServer.AddItem "mx2.mail.yahoo.com"
    cmbServer.AddItem "mx3.mail.yahoo.com"
    cmbServer.AddItem "mx4.mail.yahoo.com"

     


    Bundan sonra sadece insan olanlarla muhattap olacağım.. Ona göre karşıma gelin...
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    camarade
    ontedi
    ontedi's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Eylül/2005
    Erkek

    Sunucudaki mail bileşeninden hangisi varsa söyle ona göre yazalım sana bir tane. Ya da al bunu kullan.

    http://www.aspindir.com/Goster/5019


    Matematikçi ve Yazılımcı. http://www.ontedi.com ve http://www.cizgi.site Siteme beklerim herkesi.
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ilnatsob
    ilnatsob's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Mayıs/2008
    Erkek

    valla pek anlamıyorum bu konulardan

    www.brgminder.com.tr sitesini yaptım

    site flash macromedia ile html olarak yaptıp,iletişim sayfası var.oraya yeni iletişim formu ekleyemiyorum

    şu an ki formu da bitürlü aktif hale getiremedim

    maillerin baranbcx@hotmail.com veya baranbcx@gmail.com adresine gelmesi lazım

    contact.asp ve contact.php dosyaları var.kodları yukarda verdim


    ====>
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    AntiOksidan
    AntiOksidan's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Ekim/2005
    Erkek
    Baranbcx bunu yazdı:
    -----------------------------

    valla pek anlamıyorum bu konulardan

    www.brgminder.com.tr sitesini yaptım

    site flash macromedia ile html olarak yaptıp,iletişim sayfası var.oraya yeni iletişim formu ekleyemiyorum

    şu an ki formu da bitürlü aktif hale getiremedim

    maillerin baranbcx@hotmail.com veya baranbcx@gmail.com adresine gelmesi lazım

    contact.asp ve contact.php dosyaları var.kodları yukarda verdim


    -----------------------------
    smtpServer = baranbcx@hotmail.com:

    Bunu düzelt,bu bir sunucu değil yukarıda bunun yerine yazman gereken yerler verilmiş.
Toplam Hit: 1971 Toplam Mesaj: 7