Sniff"İ Ana Makine Anlayabilir Mi?
-
Ağ üzerinden msn sinff ve mim yapsam ana makine anlayabilir mi ?
-
o kadar zeki olacağını zannetmiyorum :D
ya hoca ne diyorsun? biraz daha aç konuyu. amacın nedir? ana makina'nın işletim sistemi nedir? nasıl bir ağınız var?
-
Ağdaki msn leri dinlemek birde ağı kesip , açmak başka amaç yokh işletim sist. Xp switch üzerinden bağlanıoruz
-
hocam sniff yapmak sana gelen ama kabul etmediğin paketleri görmektir. Ana makine anlayamaz yani
-
eyw .. saoL makine res atıoduda paso o yzden srmuştm şimd rhatladım ;)..
-
mim ile internet direk düşüo fakat msn hemen düşmüo bunun sebebi nedir?
-
Eğer ağda hub kullanıyorsanız yapısı gereği ağda bulunan tüm makinelere gelen paketler sana da gelecek, böylece kolaylıkla izleyebilirsin, ama switch kullanıyorsanız bu mümkün değil. Tüm internet çıkışı tek bir makine üzerinden geçiriliyorsa ancak öyle sniff edebilirsin, tabi bu durumda da ana makinede ağı izlemek için yetkin olması gerekiyor, trojan vs. ile halledeceksin.
C -> client
S -> packet-switch
C C C
| | |
\ | /
\ | /
S
|
Ana Makine
|
Internet
Toplam Hit: 968 Toplam Mesaj: 7
