Sniper Elite Direct3d Sorunu
-
arkadaşlar bilgisayarım netbook geçen bi murid konuyu açmıştı bende 1.sini deneyim dedim zamunda dan indirdim kurdum oyunu açmaya çalıştığımda "unable to launch direct3d" diye hata alıyorum directx i silip son surumu tekrar yukledim ekran kartı driverı guncel ne yaptıysam olmadı yardım
Toplam Hit: 1242 Toplam Mesaj: 1
