Sniper Elite V2 Oynayan?
-
Selamlar,
Bu oyunu online oynayan var mı?
-
Oyunuyordum ama tek kişilik modu bitirip sniper elite v3 alınca bunu sildim.
-
V3un multisi pek sarmadi. V2 multi iyi gidiyor.
Oynayan varsa ara sıra TDM yapalim diyecektim.
Toplam Hit: 791 Toplam Mesaj: 3
