Socket 754
-
Birkaç haftadır 150 liraya yakın bir bütçe biriktirip AMD ATHLON II X2 245 işlemciyi alacaktım.
Eğer arkadaşım bu Am3 938 pin diyene kadar. bu pin mevzusunu daha önce duymuştum ama kafa yormamıştım.
Aslında bunca yıllık anakartımın bu işlemciyi çalıştıramayacağınıda düşünmem gerekirdi. Aslında amacım 5 senelik emektar bilgisayarımıyavaş yavaş toplamak. ama önüme bu engel çıktı. :) Nasıl bir yol izlemeliyim?
-
Anakart değişir, ram değişir, işlemci değişir .. eskiyle olacak iş dğeil bu..
Ben 478 pin kullanıyorum amk.. ben napim..
-
2000 yılında teknik servisliğe ilk başladığımdan beri gelen temel istekdir
Cok iyi bi bilgisayar alalım bizi 5 sene idare etsin...
Alınan hiç bir bilgisayar 2.5 senden fazla idare etmz :)
Soket 753 amdnin ara soketiydi hocam...
O slotu kullanan ikinci el haric işlemci yok ortada...
-
Rene hocam peki ben ne yapmalıyım ? :)
-
Mylitta bunu yazdı:
-----------------------------
Rene hocam peki ben ne yapmalıyım ? :)
-----------------------------benim pc 6 yaşını geçti p4 2.0 ghz.
gidip 3.0 ghz aldım 2. el, taktım işlemci fanı kaldırmadı.
eski işlemciyi taktım, anakart voltaj ayarları bozuldu.
şimdi youtube'dan video falan izlerken sıcaklıktan pc kapanıyo :)
babalar gününü bekliyom, kampanya olursa 1600tl ayırdım bu işe.
git bence sende tertemiz pc topla.
-
husnuweb bunu yazdı:
-----------------------------
Mylitta bunu yazdı:
-----------------------------
Rene hocam peki ben ne yapmalıyım ? :)
-----------------------------benim pc 6 yaşını geçti p4 2.0 ghz.
gidip 3.0 ghz aldım 2. el, taktım işlemci fanı kaldırmadı.
eski işlemciyi taktım, anakart voltaj ayarları bozuldu.
şimdi youtube'dan video falan izlerken sıcaklıktan pc kapanıyo :)
babalar gününü bekliyom, kampanya olursa 1600tl ayırdım bu işe.
git bence sende tertemiz pc topla.
-----------------------------
B planım yeni pc toplamak zaten hocam. sanırım bu anakart ve işlemciyle çok zor bu pcnin adam olması. :)
