Sokak İsmi.
-
Bugün bi tanıdğım vefat etti..Kendi muhitinde çokkk sevilirdi..
ve o muhitin belediye başkanını da tanıyodu..
imza vs. toplayıp bir sokağa onun ismini verdirebilirmiyiz imkanı nedir ?
Lütfen : hangi-muhit neyin öldü vs. diye sormayın..
Ayrıca konu lütfen geyiğe dönmesin. -
Öncelikle başınız sagolsun dostum....Evet yapabilirsiniz gidip kaymakamla yada valiyle konuşmanız lazım
-
hocam belediyede varsa torpil, kurul toplandımı 5 dakkalık iş..
-
olabilir bu işlere valilik bakıo olsa gerek!...valiliğe imza toplayıp giderseniz bir sonuc alabileceğinizi tahmin ediyorum!..başınız saolsun..
-
Başın SaoLsun Hoja, ALLahtan Rahmet EyLesin AiLesinede Sabır Versin. AsLında İmza Kampanyası iyi Fikir Ço kSayıda İmza TopLanırsa Birazda Baskı YapıLırsa Neden oLmasınki
-
Valilik bakmaz,yerel yönetimler bakar,onların insiyatifindedir..
Toplam Hit: 901 Toplam Mesaj: 6
