folder Tahribat.com Forumları
linefolder Asp - Php - Cgi - Perl
linefolder Soket Programlama İle Mail Okuma



Soket Programlama İle Mail Okuma

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ozgunlu
    ozgunlu's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 11/Kasım/2011
    Erkek

    <?php

    header('Content-Type: text/html; charset=utf-8');

    $uname = "*****@gmail.com";

    $pass = "*****";

    $fp = fsockopen('ssl://imap.gmail.com', '993', $errno, $errstr);

    if(!$fp){

    echo "WRONG!";

    exit;

    }else{

    echo "OK!<br />";

    fputs($fp, "USER $uname\r\n");

    fputs($fp, "PASS $pass\r\n");

    $message = fputs($fp, "STAT\r\n");

    echo $message . "<br />";

    $row = fputs($fp, "RETR 1\r\n");

    while(!preg_match('/^\.\r\n/', $row)){

    $row = fgets($fp, 512);

    $data[1] .= $row;

    }

    list($header, $body, ) = explode("\r\n\r\n", $data[1]);

    echo $body;

    fputs($fp, "QUIT\r\n");

    fclose($fp);

    }

    ?>

     

    Hocalar imap fonksiyonlarını kullanmadan, soket programlama ile Gmail' deki mailleri nasıl okuyabilirim? Böyle birşey yazdım ama localhost' da çalıştırınca sayfa yükleniyor, hiç birşey açılmıyor.


    Hello, i am nothing. I come from Neverland.
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    unbalanced
    unbalanced's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Haziran/2006
    Erkek

    php den anlamam ama şöyle bi örnek var demosuna bakılırsa çalışıyor

     

    http://davidwalsh.name/gmail-php-imap 


    Ülkesini Seven Her Türk Vatandasi, Ülkesinin Sessiz Istilasi'na karsi durmak zorunda.
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ozgunlu
    ozgunlu's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 11/Kasım/2011
    Erkek

    Hocam imap fonksiyonları ile çalıştırabiliyorum (yani verdiğin kod ile) da soket programlama ile çalıştırmam gerekiyor. Yine de sağol,

     

    " OK Gimap ready for requests from 83.66.211.216 v4pf2922386eeo.6 " böyle bir hata veriyor..


    Hello, i am nothing. I come from Neverland.
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    manyaki
    manyaki's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Temmuz/2005
    Erkek

    fsockopen da smtp server ile çalışmayı dene

    ssl://smtp.gmail.com

    port için de 465 ile bir dene


    since 2005 // tbt
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ProBilisim
    ProBilisim's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Ocak/2013
    Erkek

    Geçen ay banada lazım oldu araştırmıştım, sockopen,curl vb.. Birçoğunu denedim Fakat imapsız çalışmıyor. Bulursan banada haber et :)


    Sana Herşeyi uzun uzun anlatabilirim ama senin yerine anlayamam.
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Elif - Efe
    undefined-01
    undefined-01's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Aralık/2003
    Homo

    http://tools.ietf.org/html/rfc3501

    http://networking.ringofsaturn.com/Protocols/imap.php

    ilk once normal imap i yap hocma sonra google ninkine bak cunku orda ssl ssh tls gibi seylerde vardi.


    Bu aralar fazla yogunum. Unuttugum seyler oluyorsa affola. DM vs atın.
Toplam Hit: 1000 Toplam Mesaj: 6