Solidworks'ü Kuramıyorum
-
Arkadaşlar formattan önce bilgisayarımda kurduğum ve çalıştırdığım solid 2010 ve 2011 artık kurulmuyor...
2011i kurmaya kalktım deneme süresi bitik olarak kuryor.. ilaçlasam da fayda etmiyor..
2010u kurayım dedim o da lisans istiyor vs bulamayınca kurulmuyor..
-
Kurdum arkadaşlar fakat nasıl oldu düzeldi ben de bilmiyorum...
CCcleaneri kurdum fakat kullanmadım
krek dosyasındaki swactwiz dosyasını çalıştırdım ondan mı bilinmez fakat şu an 2011 çalışıyore..
Toplam Hit: 969 Toplam Mesaj: 2
