Someenin Ufak Kazığı
-
arkadaşlar someenin reklamlarını iptal ettim sanıyorum ondan sonra somee bir iframe açtı kodlarda.Ben eski index i yüklyorum, yükledikten sonra o kodları kafasına göre düzenliyor.Sonuç ?
Sonuç şu virüslü bir siteden iframe çekmiş.Nasıl becerdi bunu bilmiyorum ama herkezin antivirüsleri ötüyor.Bende kapattım.
Tarcan paralı hosta taşınıyor işin özü bu :D
-
Network ?
-
tarcanımın başına gelenlere bak be.. azmı sohbet etmiştik seninle azmı karı-kızdan bahsettik..
kader kaderr.
-
someenin reklamlarını kaldırmaya çalışırsan böyle olur işte.. enayi mi adamlar ?
-
hoca sitene bulaşan virüs daha dün gece banada bulaştı.
dosyalarının temiz yedeği varsa sitedeki dosyaların tümünü sil
ftp şifreni değiş
bilgisayarını tarat virüsleri temizle
temiz yedeğini hostuna geri at hallolur.
en azından bende böyle geçti
-
SeRDaR bunu yazdı:
-----------------------------
Network ?
-----------------------------network / internet adında bir yer olmadığı için ve bu konunu internet , ddos salrırıları ile alakası olmadığı için mecburi networke açtım
sorun ?
-
Abizittin bunu yazdı:
-----------------------------hoca sitene bulaşan virüs daha dün gece banada bulaştı.
dosyalarının temiz yedeği varsa sitedeki dosyaların tümünü sil
ftp şifreni değiş
bilgisayarını tarat virüsleri temizle
temiz yedeğini hostuna geri at hallolur.
en azından bende böyle geçti
-----------------------------hocam mevzu someenin yine koyması baya bi uğraştım ama yok.Sıçtığımın virüsü.Someeyi davada edemezsin şimdi.Reklamalrı biz kaldırmıştır.Neyse paralı alana geçiş şart oldu
-
zumsuk bunu yazdı:
-----------------------------SeRDaR bunu yazdı:
-----------------------------
Network ?
-----------------------------network / internet adında bir yer olmadığı için ve bu konunu internet , ddos salrırıları ile alakası olmadığı için mecburi networke açtım
sorun ?
-----------------------------
Webmster bölümü daha uygundu diye dedim sorun yok
