Sömestr Turu
-
İlk defa bir tur şirketiyle tura çıkmayı hedefliyorum. Daha önceden tura gitmiş olanların görüş ve önerilerini merak ediyorum. Gitmişliğiniz varsa süreçlerdende bahsederseniz sevinirim.
PS: Yeşil pasaportluyum.
Toplam Hit: 440 Toplam Mesaj: 1
