Sömestr Turu

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    birkovic
    birkovic's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Nisan/2011
    Erkek

    İlk defa bir tur şirketiyle tura çıkmayı hedefliyorum. Daha önceden tura gitmiş olanların görüş ve önerilerini merak ediyorum. Gitmişliğiniz varsa süreçlerdende bahsederseniz sevinirim.

    PS: Yeşil pasaportluyum.


    Best is yet to come...
Toplam Hit: 440 Toplam Mesaj: 1