folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder Sonbaharda Nereye Tatile Gidilir?



Sonbaharda Nereye Tatile Gidilir?

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    vukuat
    vukuat's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Kasım/2007
    Erkek

    2 aydır netten tariqattan uzakta kaldık allaha şükür 2 aylık süreçte yogun tempoda ankarada ev kurmayı ve iş problemini çözüp dün dünya evine girdim çok şükür .

    lakin hava muhalefeti nedeni ile bir türlü karar veremedim 3  4 günlük balayı tatiline ihtiyacım var akdeniz veya ege düşünüyorduk fakat gittigimizede pişman olmayalım diyoruz tatil yörelerinde ikamet eden müridcanlar salıdan sonra hava açıyor gözüküyor ama bu mevsimde nerelere gidilir yardım yardım yardım 


    yunusozturk.com
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    unbalanced
    unbalanced's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Haziran/2006
    Erkek

    yurtdışı düşünür müsün hocam ?


    Ülkesini Seven Her Türk Vatandasi, Ülkesinin Sessiz Istilasi'na karsi durmak zorunda.
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    blmrt
    blmrt's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Temmuz/2005
    Erkek

    antalya ya gel hocam..


    İnsanlar çok değişti, dikkat etmek lazım. Biriyle el sıkıştıktan sonra beşi de yerindemi diye parmaklarını saymak zorundasın
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    vukuat
    vukuat's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Kasım/2007
    Erkek

    3 yada 4 gün olacagı için yurt içi olsun istiyoruz.

    antalyada havalar nasıl yagmur rüzgar varmı peki?

    vukuat tarafından 11/Kas/12 19:30 tarihinde düzenlenmiştir

    yunusozturk.com
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    scarletbeard
    scarletbeard's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 25/Mart/2011
    Erkek
    vukuat bunu yazdı

    3 yada 4 gün olacagı için yurt içi olsun istiyoruz.

    antalyada havalar nasıl yagmur rüzgar varmı peki?

    Hocam antalya belege gidebilirsin oteller cok güzel otel içinde eglenirsin ama dısarda zor tüm gün yagmur yagiş var. golf olan otellere gidip golf turnuvalarina katilabilirsin cok ucuz rakamlar cok mutlu donecegine emin ol. ama dişarda sürekli yagmur vardir bilesin. glorya max royal cornelia felan cok pahali degildir bu aylarda.

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    blmrt
    blmrt's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Temmuz/2005
    Erkek

    hocam belege sakın gitme bu ayda .. gelecegin en iy yer kundu bolgesi.. en azından yagmur yagısı olsa bile antalya ya gezmeye dolasmaya gitme imkanın var diger turisler gibi .. belekten antalyaya gelme işi sakat .. 

    edit : zaten ben otelde calısıyorum fotografcıyım.. 

    blmrt tarafından 11/Kas/12 19:48 tarihinde düzenlenmiştir

    İnsanlar çok değişti, dikkat etmek lazım. Biriyle el sıkıştıktan sonra beşi de yerindemi diye parmaklarını saymak zorundasın
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Bloom
    Bloom's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Temmuz/2011
    Erkek
    blmrt bunu yazdı

    hocam belege sakın gitme bu ayda .. gelecegin en iy yer kundu bolgesi.. en azından yagmur yagısı olsa bile antalya ya gezmeye dolasmaya gitme imkanın var diger turisler gibi .. belekten antalyaya gelme işi sakat .. 

    edit : zaten ben otelde calısıyorum fotografcıyım.. 

    Aynı fikirdeyim müridle,Kundu tarafında da baya güzel oteller var, hem Antalya merkeze daha yakın.

    IC green palace da çalışmıştım 2 sene,baya güzel otel.

    Bir göz at istersen hocam : http://www.ichotels.com.tr/hotels.asp?hotelID=2

     

    Bu arada allah mesud etsin.


    Bortubocek sever
Toplam Hit: 1057 Toplam Mesaj: 7