Sonicstage Yardım
-
arkadaşlar sony marka mp3 player aldım ve sonicstage ile çalışıyor , bunu nasıl kullanabilirim yardımcı olabilecek arkadaşlar var mı ?
-
google amcayı kullanmadın mı?
-

herşeyde illa googleye yönlendirmenize gerek yok.. hoca bu arada mp3 çalardaki şarkıları silme işlemi bilgisayarıma girip orda mp3 çalar sürücüsüne sağ tuştan biçimlendir deyip silmen yeterli..
-
hocam çok sağol , teşekkür ederim :)
-
hocam benim eski alette klasörleme dosyalama vs. vardı , ki bu çoğu alette var , ama bunda rastlayamadım , sonicstage veya aletin içinden bu tarz dosyalama işlemlerini yapabiliyomuyuz ?
-
Lemuria bunu yazdı:
-----------------------------
hocam benim eski alette klasörleme dosyalama vs. vardı , ki bu çoğu alette var , ama bunda rastlayamadım , sonicstage veya aletin içinden bu tarz dosyalama işlemlerini yapabiliyomuyuz ?
-----------------------------klasörleme dosyalama derken kopyala falan mı hocam ?
-
essan bunu yazdı:
-----------------------------Lemuria bunu yazdı:
-----------------------------
hocam benim eski alette klasörleme dosyalama vs. vardı , ki bu çoğu alette var , ama bunda rastlayamadım , sonicstage veya aletin içinden bu tarz dosyalama işlemlerini yapabiliyomuyuz ?
-----------------------------klasörleme dosyalama derken kopyala falan mı hocam ?
-----------------------------
hayır , mesela ben şarkıları albüm albüm atmak istiyorm , veya türkçeleri ayrı yabancıları ayrı gruplandırmak istiyorm vs. , bu mümkünmüdür , şu an için öyle görünmüyor da :D , az önce masaüstünde klasik mzklerimden 10 tanesini dosyaladım ilk önce sol tarafa attım ordan( bahsettiğin 2. adım ) sonrada auto ile sağ tarafa aktardım ( bahsettiğin 3. adım ) fakat mp3 playerımı açtığmda direk önüme çıktılar dosya vs bulunmamakta sadece 10 tane şarkı var : D
-
Lemuria bunu yazdı:
-----------------------------
essan bunu yazdı:
-----------------------------Lemuria bunu yazdı:
-----------------------------
hocam benim eski alette klasörleme dosyalama vs. vardı , ki bu çoğu alette var , ama bunda rastlayamadım , sonicstage veya aletin içinden bu tarz dosyalama işlemlerini yapabiliyomuyuz ?
-----------------------------klasörleme dosyalama derken kopyala falan mı hocam ?
-----------------------------
hayır , mesela ben şarkıları albüm albüm atmak istiyorm , veya türkçeleri ayrı yabancıları ayrı gruplandırmak istiyorm vs. , bu mümkünmüdür , şu an için öyle görünmüyor da :D , az önce masaüstünde klasik mzklerimden 10 tanesini dosyaladım ilk önce sol tarafa attım ordan( bahsettiğin 2. adım ) sonrada auto ile sağ tarafa aktardım ( bahsettiğin 3. adım ) fakat mp3 playerımı açtığmda direk önüme çıktılar dosya vs bulunmamakta sadece 10 tane şarkı var : D
-----------------------------grup halinde oluyor mu bilmiyorum hiç araştırmadım vaktim olmadı ama sol tarafa aktardığın şarkılar kısmında solunda artist diye bişey yazar orayı önce albüm olarak yap bakalım hocam olucak mı.. şarkıları harf sırasına göre diziyor sanırım.. :)
-
Albüm şeklinde sıralaayıp automatic transfer i yapıyımmı diye sorduğunda okey derse albüm adlarını ve içeriklerini ayrı klasör adı ve içeriği şeklinde atar
-
Alpn bunu yazdı:
-----------------------------
Albüm şeklinde sıralaayıp automatic transfer i yapıyımmı diye sorduğunda okey derse albüm adlarını ve içeriklerini ayrı klasör adı ve içeriği şeklinde atar
-----------------------------
albüm şeklinde dosyalayıp bıraktımda sol tarafa , aletin içine yine normal track şeklinde attı , dosyalı bi şekidle değil , bi de bu playlist oluşturmayı nasıl yapıyorz
