Sonunda İlk Renderim (C4D)
-
çok uzun sürmedi ama sonunda yapıtığım ilk render hatalrı kesin vardır renklendirmek için zaman harcamadım ışık efeklerini daha kullanamıyorum kullanmayı öğrenince yaparım buyrun ilk renderim; (yorumlarınızı bekliyorum)
http://www.dailymotion.com/video/xi2bph_ilk-render_fun
-
zannımca geliştirilebilir .. güzel olmuş mürid kardeşim vatana millete hayırlı render lar olsun
-
vay anasını "abi benim pc 3d yi kaldirmiyor yaw 4d yi nasi kaldirsin" dedigini daha dun gibi hatirliyorum :)
-
gVeR bunu yazdı:
-----------------------------
vay anasını "abi benim pc 3d yi kaldirmiyor yaw 4d yi nasi kaldirsin" dedigini daha dun gibi hatirliyorum :)
-----------------------------o zaman o kadar biliyordum :D şimdi ilk render acayip gaz verdi bakalım ilerde zamanım olursa motoru şasisi tam bir arabayı yapmayı planlıyorum
-
iyi olmuş hocam eline sağlık, daha iyilerine inş :)
-
Herkes 3d kasıyo yaw kazancı mı iyi ,yoksa zevk için mi yapıyonuz?
-
SUPERBICO bunu yazdı:
-----------------------------
Herkes 3d kasıyo yaw kazancı mı iyi ,yoksa zevk için mi yapıyonuz?
-----------------------------
Los Angelas'da Villa'm
Miami'de arabam
Dallas'ta yatım
Las Vegas'ta katım var :| -
inception bunu yazdı:
-----------------------------
SUPERBICO bunu yazdı:
-----------------------------
Herkes 3d kasıyo yaw kazancı mı iyi ,yoksa zevk için mi yapıyonuz?
-----------------------------
Los Angelas'da Villa'm
Miami'de arabam
Dallas'ta yatım
Las Vegas'ta katım var :|
-----------------------------Tamam furkan.
-
SUPERBICO bunu yazdı:
-----------------------------
Herkes 3d kasıyo yaw kazancı mı iyi ,yoksa zevk için mi yapıyonuz?
-----------------------------
şu anda eğlence ama ilerde ubi'de görürsen şaşma :)
