

Sonunda Laptop Almaya Karar Verdim Gibi Birsey..Asus F3JR
-
Parayi tamamlayabilirsem insallah..
Sizce nasil bir pc?Alinabilir mi..?Ilerde sorun olur mu vs vs..?
Bilgisayarcilar gibi direkt iste asus alma bunu alma sunu alma demeyinde..Diyecekseniz de aciklayarak derseniz sevinirim..
Simdiden tesekkurler..
Ürün..
http://www.netsiparis.com/detay.asp?kod=120020097#
Urunu hizlisistemden alicam sanirim..1700 YTL ye..
-
ne icin kullanacagını bilmediğim icin ona gore tekrar bir ekran kartına bak derim...ayrıca 128 yazıorda paylaşımlımı paylaşımsızmı bu?göremedimde ben...
-
asus u kesinlikle önermem. Bikere ısınma problemi var. İkincisi şunu söliyim, bikaçdefa bizim asus laptop bozuldu servise gönderdik yeteri kadar ilgilenmediler ve en sonunda dedikki bida asustan alışveriş yapmıycaz dedik. Ne dediler biliomusun "Yapmazsanız yapmayın ne haliniz varsa görün" dediler. Heriflere gızık oldum. Tam şerefsizler. O yüzden tavsiyem Asus alma abi
-
Ekran karti paylasimsiz..
HP pavilion serisini de dusunmuyor degilim hani..Ama bunun haricinde Sony ve Toshiba cok pahali oldugu icin el yakiyor..
-
arkadsım bn 1340 ytl ye fujitsu siemens aldım aynı ozellıkler sadece ekran kartı paylasımlı ve dahili webcam yok bu ozelliklere 400 ytl weriosan senin bilecegin iş ama elimden cok laptop gecti siemens harbiden iyi yapmıs .
-
-
bende asus f3f var yeni aldım çok memnunum üstelik eniştemde 6 yıldır kullanıyo asus o tavsiye etti o servite hiçbir sıkıntı yaşamadığını söyledi
-
a.k. birkac kisi öneriyor,birkac kisi önermiyor,kafam karisiyor :S
-
Bu da eksi sozlukte hp pavilion yorumlari..a.k. gel de karar ver ya..
http://sozluk.sourtimes.org/show.asp?t=hp+pavilion+serisi&nr=y&pt=hp+pavilion