Sonunda MK Ve SF" Yi Birleştirmişler
-
http://www.youtube.com/watch?v=dmDXhO0G3tg
http://www.youtube.com/watch?v=jtqL0klAkeg
http://www.youtube.com/watch?v=qd1IjODMDCA&feature=related -
2007 de birleştirdiler oynadım ama sarmadı asiri Sacma olmuş mk1 daha guzeldi bunların Mk -Sf birleştirmelerine gore
hazır konu açılmışken MK Armageddon upload edicek varsa sevinirim..
örnek video : http://www.youtube.com/watch?v=TKELh_9FwBo
-
Mk Dc Univer çıktı sen armagedondan bahsediyorsun üstadım :D ama şunu itiraf etmeliyim en güzel oynadığım ve bana göre oynana bilir olanı Mk3 Ultimate adamımda kabal dır güzelde oynarım ayrıca :D
-
Robinson_Crusoe bunu yazdı:
-----------------------------
Mk Dc Univer çıktı sen armagedondan bahsediyorsun üstadım :D ama şunu itiraf etmeliyim en güzel oynadığım ve bana göre oynana bilir olanı Mk3 Ultimate adamımda kabal dır güzelde oynarım ayrıca :D
-----------------------------Ultimate kabal karakteri guzel :) ama Ermac Tek gecerim AZ para vermedim zamanında atari jetonlarına :)
Toplam Hit: 778 Toplam Mesaj: 4
