Sony Ericsson K790i Yardım
-
meraba arkadaskar ben k790i almaya karar verdim bu telefonu kullanan veya kullanmayan bilgisi olan kullanışlımı değilmi bu konuda bana yardımcı olabilirseniz sevinirim simdiden tesekkürler...
-
telefon ihtiyaca gore alinir. hayvan gibi ozellikleri var diye dunyanin parasi veripte sadece telefon ve msj icin kullanacaksan geregi yok.
guzel telefon autofocus ozellikli kamerasi var, hem telefon hem kamera gibi telefon,
sony ericsson gozum kapali kefil olurum :)
-
albi panasonic a100 10 sene kullan
-
oldu olacak ankesorlu telefon alsin :) morportakal
-
yokmu daha detaylı bilgi verecek olan internetten araştırdım güzel bir şeye benziyor ama ben kullanmıs birisinden veya kendisinini olmasa bile baskalarından aldığı olumlu veya olumsuz bilgilere ihtiyacım var ..
underzero kefilse tamamdır ama ne demisler bin kisiye sor bir kişinin dediğini yap (:
-
sana tavsiyem k800 al nede olsa yakın zamanda 3g teknolojisi türkiyeye gelio zaten k790 la arasındaki tek fark bu
-
hacı aynı telefonu bende almayı dusunuyorum hemde ıkı tane alcam ben ve kardesıme bakalım burda kullanıs bırılerı bvarmı
-
Tek sorun Joystick.
-
beyler 1 aydır kullanıyorum super hıc bı sorun yasamdım kefılım....
-
1 yıldır kullanıyorum hic problem yok. batarya konusundaysa diğer telefonlara nazaran süresi daha uzun. tavsiye ederim.
Toplam Hit: 1343 Toplam Mesaj: 10
