Sony Erricson Xperia Arc
-
http://www.sonyericsson.com/cws/products/mobilephones/overview/xperiaarc?cc=tr&lc=tr
arkadaşlar bu telefonu almayı düşünüyorum ama kaygılarım var türkiyede çalışırmı sim kart felan sorun olurmu?? kontratsız alıcam ingiltereden ama pek bilgim yok bu konularda ayrıca fikirleriniz neler nasıl bi telefon sizce
şimdiden teşekkürler
-
yurt dışından alınıp pasaport a kaydı yapılmayan tüm telefonlarda sorun yaşarsın. bekle tr ye gelsin
aşırı bir donanımı yok aylar önce duyuruldu telefon 1.300 civarında olur diye tahmin ediyorum hiç degilse kafan arımaz :)
-
telefon güzelmiş :d
-
pasaporta kayıt ettiricem o sorun değil burada 800tl civarı ucuza bulmuşken alayım diyorum biraz araştırdım sim free satılıyormuş burda sorun çıkmaz umarım, yarın alıcam... deli makina ya hasta oldum :) not: şu an ingilteredeyim o yüzden bu saatte konu açtım
-
AnilCarkci bunu yazdı:
-----------------------------
pasaporta kayıt ettiricem o sorun değil burada 800tl civarı ucuza bulmuşken alayım diyorum biraz araştırdım sim free satılıyormuş burda sorun çıkmaz umarım, yarın alıcam... deli makina ya hasta oldum :) not: şu an ingilteredeyim o yüzden bu saatte konu açtım
-----------------------------al hocam sim free ise burda 1500 den aşağı olmaz . iphone 4 alıorum bnde yoksa alırdım bnu beğendim. geline 5 tl ver pasaporto kayı ettir bitsin
gri olanı güzel
-
ınanmaycaksınız ama benım bı arkadasım kıbrıslı gozumun onunde aldı buradan rum tarafından getırtmıs ıbne 580 tl ye aldı bu telı aglayasım geldı super telefon hoca al pısman olmassın multi touch ozellıgı falan var guncelleyınce cıkıyo ozellık dehset bır telefon
-
aynen aga 10 numara telefon kısmetse yarın gidip alıcam türkiyeye dönüşüm 1ay sonra gelincede kayıt ettiririm. gittigidiyor'da 1500e felan satıyolar en ucuz sanırım onlarda kayıtsız.
-
ben mal gıbı samsung aldım ertesı gun adamlar bu telı almaya gıttık ona :S kafamı surte surte bı hal oldum duvara :s ınan pısman olmayacaksın hayırlı olsun sımdı den ne diim kıskandım a.q ıııce :D heeeeeeeee
