Sony Erricson Xperia Arc

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    anil
    anil's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Aralık/2009
    Erkek

    http://www.sonyericsson.com/cws/products/mobilephones/overview/xperiaarc?cc=tr&lc=tr

     

    arkadaşlar bu telefonu almayı düşünüyorum ama kaygılarım var türkiyede çalışırmı sim kart felan sorun olurmu?? kontratsız alıcam ingiltereden ama pek bilgim yok bu konularda  ayrıca fikirleriniz neler nasıl bi telefon sizce

    şimdiden teşekkürler

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    PanxeR
    PanxeR's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Ekim/2007
    Erkek

    yurt dışından alınıp pasaport a kaydı yapılmayan tüm telefonlarda sorun yaşarsın. bekle tr ye gelsin 

    aşırı bir donanımı yok aylar önce duyuruldu telefon 1.300 civarında olur diye tahmin ediyorum hiç degilse kafan arımaz :)

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    archair23
    archair23's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Ekim/2008
    Erkek

    telefon güzelmiş :d


    Acer 4820TG i5 Ati 5650 & İphone 4 & iphone 6 & Turkcell Platinum & Ipad Mini Retina & Playstation 4 & GTA V & Logitech Z506 & Cookoo & Samsung Evo 250gb
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    anil
    anil's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Aralık/2009
    Erkek

    pasaporta kayıt ettiricem o sorun değil burada 800tl civarı ucuza bulmuşken alayım diyorum biraz araştırdım sim free satılıyormuş burda sorun çıkmaz umarım, yarın alıcam... deli makina ya hasta oldum :)  not: şu an ingilteredeyim o yüzden bu saatte konu açtım

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    archair23
    archair23's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Ekim/2008
    Erkek

    AnilCarkci bunu yazdı:
    -----------------------------

    pasaporta kayıt ettiricem o sorun değil burada 800tl civarı ucuza bulmuşken alayım diyorum biraz araştırdım sim free satılıyormuş burda sorun çıkmaz umarım, yarın alıcam... deli makina ya hasta oldum :)  not: şu an ingilteredeyim o yüzden bu saatte konu açtım


    -----------------------------

     

    al hocam sim free ise burda 1500 den aşağı olmaz . iphone 4 alıorum bnde yoksa alırdım  bnu beğendim. geline 5 tl ver pasaporto kayı ettir bitsin 

     

    gri olanı güzel 


    Acer 4820TG i5 Ati 5650 & İphone 4 & iphone 6 & Turkcell Platinum & Ipad Mini Retina & Playstation 4 & GTA V & Logitech Z506 & Cookoo & Samsung Evo 250gb
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ILKER06
    ILKER06's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Ağustos/2005
    Erkek

    ınanmaycaksınız ama benım bı arkadasım kıbrıslı gozumun onunde aldı buradan rum tarafından getırtmıs ıbne  580 tl ye aldı bu telı aglayasım geldı super telefon hoca al pısman olmassın multi touch ozellıgı falan var guncelleyınce cıkıyo ozellık dehset bır telefon


    Hayattaki en güzel şeyler : Ya kanun dışı, ya ahlak dışı ya da şişmanlatıcıdır.
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    anil
    anil's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Aralık/2009
    Erkek

    aynen aga 10 numara telefon kısmetse yarın gidip alıcam türkiyeye dönüşüm 1ay sonra gelincede kayıt ettiririm. gittigidiyor'da 1500e felan satıyolar en ucuz sanırım onlarda kayıtsız.

  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ILKER06
    ILKER06's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Ağustos/2005
    Erkek

    ben mal gıbı samsung aldım ertesı gun adamlar bu telı almaya gıttık ona :S  kafamı surte surte bı hal oldum duvara :s  ınan pısman olmayacaksın  hayırlı olsun sımdı den ne diim kıskandım a.q ıııce :D heeeeeeeee


    Hayattaki en güzel şeyler : Ya kanun dışı, ya ahlak dışı ya da şişmanlatıcıdır.
Toplam Hit: 1042 Toplam Mesaj: 8