folder Tahribat.com Forumları
linefolder Elektronik / Embedded / Mobil Cihazlar
linefolder Sony Vaio Alcam... Hangisini Alsam Ki?



Sony Vaio Alcam... Hangisini Alsam Ki?

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ptif
    ptif's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Ekim/2007
    Erkek

    sony vaio alacağım. 2 model arasında kaldım. özellikleri aşağıdaki gibi ve özellikleri ile fiyatları birbirine yakın. hangisini alsam daha iyi olur, artıları eksileri nelerdir yardımcı olur musunuz? özellikle ekranları ve ekran kartları hakkında bilgi verirseniz sevinirim.

     SONY VAIO VGN-FZ31E (2 GB) NOTEBOOK

     

    İŞLEMCİ:  Intel 667 Mhz. 1.66 Ghz. 2 MB Cache Core 2 Duo T5450 İşlemci
    RAM:  2 GB DDR2 667 Mhz. (Max. 4 GB) Ram
    HDD:  200 GB SATA HDD 5400 Rpm
    OPTİK SÜRÜCÜ:  DVD-RW Double Layer
    EKRAN KARTI:  NVIDIA® GeForce® 8400M GS Max. 831 MB Ekran Kartı
    EKRAN INC:  15.4 Inch WXGA Display (1280x800) with X-Black™ Technology

    SONY VAIO VGN-NR21S/S (2 GB) NOTEBOOK

     

    İŞLEMCİ:  Intel® 667 Mhz. 1.66 GHz. 2 MB Cache Core™ 2 Duo T5450 işlemci
    RAM:  2 GB DDR2 677 Mhz. (Max. 4 GB) Ram
    HDD:  250 GB SATA HDD 5400 Rpm
    OPTİK SÜRÜCÜ:  DVD-RW Double Layer
    EKRAN KARTI:  NVIDIA® GeForce® 8400M GT Max.1023 MB Ekran Kartı (Paylaşımsız 895 MB + Turbo Cache 128 MB)
    EKRAN INC:  15.4 inch WXGA display (1280x800) with X-Brite™ technology

     yardımlarınız için şimdiden teşekkürler...


    Benim gibisini google"da arasan bulamazsın...
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Sigortacı
    DJ_Alper
    DJ_Alper's avatar
    Bilgi/Destek Madalyası
    Kayıt Tarihi: 03/Ocak/2006
    Erkek
    sağdakini :)

    Sorularınızı cilginsigortaci@gmail.com a yazabilirsiniz cevaplar instagram sayfasında >>>instagram/cilginsigortaci/ █║▌│█│║▌║││█║▌║▌║
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    noname
    noname's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Ağustos/2005
    Erkek

    blu-ray

    lightscribe falan da olsun bence

    ama sölim kaç para o sağdaki?

    markaya para verme.başka laptoplar var hp toshiba acer onlarada bak

    bendeki asus memnunum


    ...said addicted.
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ManiakRhifat
    ManiakRhifat's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Ağustos/2005
    Erkek

    eğer arasında 100€ geçmeyen bir fark varsa 2. al yoksa 1. işini görür


    eğer bir domates ışık hızına ulaşırsa kendisi ışık olur. bu sebeple ampulü yakdığınızda yanınızdan geçenlerin ışık mı yoksa domates mi oldunu bilemezsiniz. eğer ışık diyorsanız ışıktır, domates diyorsanız domatezdir. buna röletivite deriz.
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    fenerist07
    fenerist07's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Ağustos/2005
    Erkek

    sony vaio için bu konfigrasyona vereceğin para ile uçan bi asus bi dell alabilirsin.

    sonucta;

    işlemciyi intel yapıor

    ekran kartını nvidia

    hdd yi misal samsung

    vs vs gider..

    ben dell kullanıyorum 2 yıl önce aldım tek sorunu yok daha.zamanında aynı parayı sony ye versem yarı özelliklerinde bi cihazım olacaktı :)

     


    Amphetamine Logic.
Toplam Hit: 1005 Toplam Mesaj: 5