

Sony Vaio Alcam... Hangisini Alsam Ki?
-
sony vaio alacağım. 2 model arasında kaldım. özellikleri aşağıdaki gibi ve özellikleri ile fiyatları birbirine yakın. hangisini alsam daha iyi olur, artıları eksileri nelerdir yardımcı olur musunuz? özellikle ekranları ve ekran kartları hakkında bilgi verirseniz sevinirim.
SONY VAIO VGN-FZ31E (2 GB) NOTEBOOK
İŞLEMCİ: Intel 667 Mhz. 1.66 Ghz. 2 MB Cache Core 2 Duo T5450 İşlemci
RAM: 2 GB DDR2 667 Mhz. (Max. 4 GB) Ram
HDD: 200 GB SATA HDD 5400 Rpm
OPTİK SÜRÜCÜ: DVD-RW Double Layer
EKRAN KARTI: NVIDIA® GeForce® 8400M GS Max. 831 MB Ekran Kartı
EKRAN INC: 15.4 Inch WXGA Display (1280x800) with X-Black™ TechnologySONY VAIO VGN-NR21S/S (2 GB) NOTEBOOK
İŞLEMCİ: Intel® 667 Mhz. 1.66 GHz. 2 MB Cache Core™ 2 Duo T5450 işlemci
RAM: 2 GB DDR2 677 Mhz. (Max. 4 GB) Ram
HDD: 250 GB SATA HDD 5400 Rpm
OPTİK SÜRÜCÜ: DVD-RW Double Layer
EKRAN KARTI: NVIDIA® GeForce® 8400M GT Max.1023 MB Ekran Kartı (Paylaşımsız 895 MB + Turbo Cache 128 MB)
EKRAN INC: 15.4 inch WXGA display (1280x800) with X-Brite™ technologyyardımlarınız için şimdiden teşekkürler...
-
sağdakini :)
-
blu-ray
lightscribe falan da olsun bence
ama sölim kaç para o sağdaki?
markaya para verme.başka laptoplar var hp toshiba acer onlarada bak
bendeki asus memnunum
-
eğer arasında 100€ geçmeyen bir fark varsa 2. al yoksa 1. işini görür
-
sony vaio için bu konfigrasyona vereceğin para ile uçan bi asus bi dell alabilirsin.
sonucta;
işlemciyi intel yapıor
ekran kartını nvidia
hdd yi misal samsung
vs vs gider..
ben dell kullanıyorum 2 yıl önce aldım tek sorunu yok daha.zamanında aynı parayı sony ye versem yarı özelliklerinde bi cihazım olacaktı :)