Soru İçin Açılan Başlıklara Yönelik
-
herkes kendi açtığı başlığı kilitleyebilirse, soru soran yada sorduğuna soracağına pişman olan üyelerimiz, cevaplarını aldıktan yada sorunun boku çıktıktan sonra konuyu kilitleyebilirler. böylece kirliliğin önüne geçilmiş olmakla birlikte, db boş yere şişmemiş olur.. diyorum.
-
eet mantıklı bencede cevabını açan kıtleyeblsn
-
Ahmet'le mehmet konuda kavga edecek , Ahmet Methmet'e lafı sallayıp -locked- diyecek , sonra msnler dıngır dıngır , abü adam bana laf attı konusunu kitledi :@
Güzel birşey ama bu uygulama kötüye kullanılır , bu uygulama randıman vermez her konunun locked olduğunu düşünsene :) olmaz o...
-
Mantıklı, fakat modların en ta$$aklı görevlerinden biri kilitlemektir :) $imdi onların elinden alırsak aip olur adamlara.
-
Eskiden başlık taşıma,düzenleme yapabiliyordu konuyu açan kişi.O geri gelse konu çöpe yollanır.Aynı zamandada kitlenmiş ve ortadan kalkmış olur.
Toplam Hit: 1038 Toplam Mesaj: 5
