folder Tahribat.com Forumları
linefolder Donanım & Driver
linefolder Sorun Bende Mi, Dvdlerde Mi?



Sorun Bende Mi, Dvdlerde Mi?

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    pesimistzombie
    pesimistzombie's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Haziran/2006
    Erkek

    3 saattir yaktığım 17. dvdden sonra bir konu açayım dedim, cidden merak ediyorum problem nedir diye.

    25 liraya, 50 tanelik boş dvd aldım. Markası elephant. 

    Resim: http://www.projexml.com/v5/services/1012/images/buyuk/elephant-dvd-r-50-li-spi_13317_.jpg

    Yalnız paketin üstünde DVD+R yazıyor. DVD-R değil.

    Şimdi sorun şu;

    * DVDyi takıyorum, boş dvd geliyor doğal olarak http://i.hizliresim.com/KlnzYg.jpg

    * ISO dosyası yazdırıyorum örnek olarak http://i.hizliresim.com/eWJrrP.jpg 

    * Başarıyla yazıldı diyor işte kanıt http://i.hizliresim.com/emv88Y.jpg

    Ancak dvdyi çıkardıktan sonra geri takıyorum ta taa dvd yine boş :|

    Yazılım deneyelim dedim, imgburn dvdyi "yeniden yazılabilir disk" olarak görüyor ve diski formatlamamı/silmemi istiyor. http://i.hizliresim.com/x3yR15.jpg

    Neyse diyorum, deneyelim. Sildiriyorum. Sildikten sonra DVD yine silme işlemi istiyor hiç bir şey yazdıramıyorum.

    princo gibi diğer dvdleri yazdırmada sorunum yok. Ancak dikkatimi çeken princo dvdlerde DVD-R yazıyor. Bunda DVD+R..

    Sorun bende mi, dvdlerde mi, dvd yazıcıda mı? + ve - farkı nedir? Bu farktan dolayı sıkıntı yaratıyor olabilir mi? 


    :|
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    PanxeR
    PanxeR's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Ekim/2007
    Erkek

    hiç başka marka dvd denemedin mi o markanın boklugu olabilir. 

    mesela kuzenimin laptop sadece kodak marka cd - dvd leri yazıodu gerisi böyle boka sarıodu

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    pesimistzombie
    pesimistzombie's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Haziran/2006
    Erkek

    Princo denedim onda sorun yok. Ama princolar DVD-R .. Şimdi bunlar DVD+R .. Mantığı anlamaya çalışıyorum açıkcası :/


    :|
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    GusFring
    GusFring's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Haziran/2009
    Erkek

    nero ile dene birde hocam


    Bundan 2300 yıl kadar önce Çinli filozof Chuang Tzu, rüyasında bir kelebek olduğunu görmüş ve uyandıktan sonra şu soru üzerine düşünmüştü: Chuang Tzu kimliğimle, kendimi rüyamda bir kelebek olarak mı görmüş olduğumu, yoksa aslında şu anki kelebek kimliğimle kendimi rüyamda Chuang Tzu adlı bir adam olarak mı görmekte olduğumu nasıl ayırt edebilirim?
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Bilirkişi
    mkyb
    mkyb's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Mayıs/2011
    Erkek

    http://mobile.donanimhaber.com/showTopic.asp?m=3561618&p=1#3561618

    ufak bir google araştırması ile çıkan sonuç.Benim anlamadığım yıl olmuş 2014 hala dvd kullanan varmı yeni üretilen laptoplarda bile dvd rom yok

    mkyb tarafından 26/Mar/14 01:48 tarihinde düzenlenmiştir

    Yaşlandıkça 50 liralık saatin ve 5.000 liralık saatin aynı şeyi gösterdiğini fark edeceksin. 1.000.000 liralık ve 100.000 liralık ev aynı yalnızlığı barındırır. 1.000 liralık Android ile 20.000 liralık iPhone Pro kimse aramadıktan sonra aynıdır. Materyalist şeylerde gerçek mutluluk bulunmaz. Asıl mutluluk bir çift memededir. Enflasyon yüzünden bu imzayı bir ara güncellemek lazım. Bin liraya telefon kalmadı. :(
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    pesimistzombie
    pesimistzombie's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Haziran/2006
    Erkek

    @GusFring nero ile de aynı

    @Mustafa yerli yabancı tüm kaynakları okudum ancak sadece arasındaki farkı yazmışlar, aynı sorunu yaşayan bir kaç yabancıya rastladım onlar da çözümsüz kalmış. Sene olmuş 2014 ancak windows ve linux türevleri için ayrı ayrı flash disk alarak usb setup kullanamam dvd daha ucuz.

    En son poweriso denedim, o da erase yaptı. İşlem yarıda kaldı. Diski çıkarayım dedim çıkardığı gibi duvara fırlattı dvdyi. Bardak altlığı olarak kullanmayı deneyeceğim bir de bakalım nasıl sonuç verecek :| 


    :|
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    rockes
    rockes's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Aralık/2009
    Erkek

    + / -  dönüş yönü diye duymuştum doğruluğunu bilmiyorum 

    optik sürücün + yı yazmıyo olabilir mi acaba işte bidahakine - alırsın :D 

    bu arada 50 li dvd pahalı almışın ben pazar günü aldım princo 17 tl :/


    askerden geldi işsiz . edit: artık işli
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    crimeangel
    crimeangel's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Ocak/2004
    Erkek

    bazı rw ler dvd+ ları yazıyor ama okuyamıyor. bazıları ikisindede sıkıntı çıkarmıyor. zamanında kendi dvd rw mdede aynı sıkıntı vardı. çok uğraştım çözemedim. dvd ye firmware falan bile yükledim olmadı. bende değiştirdim sorun çözüldü. muhtemelen sendekide aynı sıkıntı.


    ESKİ NİCKİM "HAYALETKURT"TUR....................... WE TANRI TÜRK"Ü YARATTI. ZAFERLER KAZANIP YEDİ CİHANA NAM SALSIN DİYE...
Toplam Hit: 746 Toplam Mesaj: 8