Şöyle Bi Oyun Vardı..Uzayda..
-
Selamlar.Önceliklene traviana davet ediyorum travian s16 konusuna bakabilirsiniz :)
**
Bir dergi vermişti demosunu.Uzayda hayat yerleşim yeri kurma falan.Grafikler çok iyi değildi zaten.3-5 bekli daha fazla yıl önce.
Neyse böyle uzayda geçen age of empires tarzı bişeyler arıyorum
-
sins of a solar empire var ben oynadım cok hosuma gitti ogame gibi gezegen fethediyorsun yeni gezegenler keşfediyorsun falan filan grafikleride cok hoştu ama torrentte indirmiştim canım cekti bidaha mı yüklesem:)
-
starcraft :|
-
Aradigin oyun Star Wars: Galactic Battlegrounds'tur.
Oyun + Ek Paketi

http://rapidshare.com/files/102426509/W.C.C.S_Freedom_www.neopluz.org_.part01.rar
http://rapidshare.com/files/102054078/W.C.C.S_Freedom_www.neopluz.org_.part02.rar
http://rapidshare.com/files/102119719/W.C.C.S_Freedom_www.neopluz.org_.part03.rar
http://rapidshare.com/files/102122330/W.C.C.S_Freedom_www.neopluz.org_.part04.rar
http://rapidshare.com/files/102426514/W.C.C.S_Freedom_www.neopluz.org_.part05.rar
http://rapidshare.com/files/102059857/W.C.C.S_Freedom_www.neopluz.org_.part06.rar
http://rapidshare.com/files/102122308/W.C.C.S_Freedom_www.neopluz.org_.part07.rar
http://rapidshare.com/files/102119537/W.C.C.S_Freedom_www.neopluz.org_.part08.rar
http://rapidshare.com/files/102119576/W.C.C.S_Freedom_www.neopluz.org_.part09.rar
http://rapidshare.com/files/102119554/W.C.C.S_Freedom_www.neopluz.org_.part10.rar
http://rapidshare.com/files/102119552/W.C.C.S_Freedom_www.neopluz.org_.part11.rar
http://rapidshare.com/files/102121509/W.C.C.S_Freedom_www.neopluz.org_.part12.rarPassword: freedom@neopluz.org
Bende indirmeye basladim simdi :D
Grafikleri 2 boyutlu olup cok guzeldir bence, age of un aynisidir neredeyse herseyiyle sadece tema farkli, puanida iyiydi yani hala hatirlarim level 85, 86 falan vermisti
guzel oyundur herkese tavsiye ederim
***INDIRILDI DENENDI CALISIYOR***
-
Red Alert ı benziyomuş
-
Red Alert demisken EA, red alertin 13. mu 14. doum gunu serefine ilk red alert i bedava yayimladi. Indirmek istiyenler
http://na.llnet.cnc3tv.ea.com/u/f/eagames/cnc3/cnc3tv/RedAlert/RedAlert1_SovietDisc.rar
http://na.llnet.cnc3tv.ea.com/u/f/eagames/cnc3/cnc3tv/RedAlert/RedAlert1_AlliedDisc.rar
eski gunler ne guzeldi bea :D
-
LordVader bunu yazdı:
-----------------------------Red Alert demisken EA, red alertin 13. mu 14. doum gunu serefine ilk red alert i bedava yayimladi. Indirmek istiyenler
http://na.llnet.cnc3tv.ea.com/u/f/eagames/cnc3/cnc3tv/RedAlert/RedAlert1_SovietDisc.rar
http://na.llnet.cnc3tv.ea.com/u/f/eagames/cnc3/cnc3tv/RedAlert/RedAlert1_AlliedDisc.rar
eski gunler ne guzeldi bea :D
-----------------------------sp3 oynatmıo kafaı yicem kac defa indirdim olmuyo:(ağlamak istiyorum:)
edit:benimki ra 2 yi çalıştırmıyor:)
-
deja-vu benim avatarımı nasıl kullanırsın :(
-
YesTERFoX bunu yazdı:
-----------------------------
deja-vu benim avatarımı nasıl kullanırsın :(
-----------------------------seni görmemiştim hocam başta alırken.ben bu dizinin hastasıydım bi ara izliyodum baya:D

