folder Tahribat.com Forumları
linefolder Oyunlar
linefolder Şöyle Bi Oyun Vardı..Uzayda..



Şöyle Bi Oyun Vardı..Uzayda..

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    noname
    noname's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Ağustos/2005
    Erkek

    Selamlar.Önceliklene traviana davet ediyorum travian s16 konusuna bakabilirsiniz :)

     

    **

     

    Bir dergi vermişti demosunu.Uzayda hayat yerleşim yeri kurma falan.Grafikler çok iyi değildi zaten.3-5 bekli daha fazla yıl önce.

    Neyse böyle uzayda geçen age of empires tarzı bişeyler arıyorum


    ...said addicted.
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    O Şimdi Astek
    deja-vu
    deja-vu's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Aralık/2007
    Erkek
    sins of a solar empire var ben oynadım cok hosuma gitti ogame gibi gezegen fethediyorsun yeni gezegenler keşfediyorsun falan filan grafikleride cok hoştu ama torrentte indirmiştim canım cekti bidaha mı yüklesem:)

    Almanya Fatihi
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    fenerist07
    fenerist07's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Ağustos/2005
    Erkek
    starcraft :|

    Amphetamine Logic.
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    LordVader
    LordVader's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Ocak/2006
    Erkek

    Aradigin oyun Star Wars: Galactic Battlegrounds'tur.

    Oyun + Ek Paketi

    Image 

    http://rapidshare.com/files/102426509/W.C.C.S_Freedom_www.neopluz.org_.part01.rar
    http://rapidshare.com/files/102054078/W.C.C.S_Freedom_www.neopluz.org_.part02.rar
    http://rapidshare.com/files/102119719/W.C.C.S_Freedom_www.neopluz.org_.part03.rar
    http://rapidshare.com/files/102122330/W.C.C.S_Freedom_www.neopluz.org_.part04.rar
    http://rapidshare.com/files/102426514/W.C.C.S_Freedom_www.neopluz.org_.part05.rar
    http://rapidshare.com/files/102059857/W.C.C.S_Freedom_www.neopluz.org_.part06.rar
    http://rapidshare.com/files/102122308/W.C.C.S_Freedom_www.neopluz.org_.part07.rar
    http://rapidshare.com/files/102119537/W.C.C.S_Freedom_www.neopluz.org_.part08.rar
    http://rapidshare.com/files/102119576/W.C.C.S_Freedom_www.neopluz.org_.part09.rar
    http://rapidshare.com/files/102119554/W.C.C.S_Freedom_www.neopluz.org_.part10.rar
    http://rapidshare.com/files/102119552/W.C.C.S_Freedom_www.neopluz.org_.part11.rar
    http://rapidshare.com/files/102121509/W.C.C.S_Freedom_www.neopluz.org_.part12.rar

    Password: freedom@neopluz.org

    Bende indirmeye basladim simdi :D

    Grafikleri 2 boyutlu olup cok guzeldir bence, age of un aynisidir neredeyse herseyiyle sadece tema farkli, puanida iyiydi yani hala hatirlarim level 85, 86 falan vermisti

    guzel oyundur herkese tavsiye ederim

    ***INDIRILDI DENENDI CALISIYOR***

     

    Galactic%20Battlegrounds%20Screenshot

     

     


    I find your lack of faith disturbing.
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    SyspioniC
    SyspioniC's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Eylül/2007
    Erkek
    Red Alert ı benziyomuş

    "Derviş Yunus bu sözü eğri büğrü söyleme, Seni sorguya çeker bir Molla Kasım gelir."
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    LordVader
    LordVader's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Ocak/2006
    Erkek

    Red Alert demisken EA, red alertin 13. mu 14. doum gunu serefine ilk red alert i bedava yayimladi. Indirmek istiyenler

    http://na.llnet.cnc3tv.ea.com/u/f/eagames/cnc3/cnc3tv/RedAlert/RedAlert1_SovietDisc.rar

    http://na.llnet.cnc3tv.ea.com/u/f/eagames/cnc3/cnc3tv/RedAlert/RedAlert1_AlliedDisc.rar

    eski gunler ne guzeldi bea :D 


    I find your lack of faith disturbing.
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    O Şimdi Astek
    deja-vu
    deja-vu's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Aralık/2007
    Erkek
    LordVader bunu yazdı:
    -----------------------------

    Red Alert demisken EA, red alertin 13. mu 14. doum gunu serefine ilk red alert i bedava yayimladi. Indirmek istiyenler

    http://na.llnet.cnc3tv.ea.com/u/f/eagames/cnc3/cnc3tv/RedAlert/RedAlert1_SovietDisc.rar

    http://na.llnet.cnc3tv.ea.com/u/f/eagames/cnc3/cnc3tv/RedAlert/RedAlert1_AlliedDisc.rar

    eski gunler ne guzeldi bea :D 


    ----------------------------- 

    sp3 oynatmıo kafaı yicem kac defa indirdim olmuyo:(ağlamak istiyorum:)

     

    edit:benimki ra 2 yi çalıştırmıyor:)


    Almanya Fatihi
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Yeah
    Yeah's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Ekim/2007
    Erkek
    deja-vu benim avatarımı nasıl kullanırsın :(

    herşeyin kısası makbuldur; ulaşmak isteyen yesterfox_55@hotmail.com a mail atabilir...
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    O Şimdi Astek
    deja-vu
    deja-vu's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Aralık/2007
    Erkek

    YesTERFoX bunu yazdı:
    -----------------------------
    deja-vu benim avatarımı nasıl kullanırsın :(
    ----------------------------- 

    seni görmemiştim hocam başta alırken.ben bu dizinin hastasıydım bi ara izliyodum baya:D


    Almanya Fatihi
Toplam Hit: 1439 Toplam Mesaj: 9