Sp2 Acil Yardım :"(

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    BiGGest
    BiGGest's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Ağustos/2005
    Erkek
    acil bi sorum olcak...sp 2 yi kurcam bi uyarı verdi işte başta..

    yedeginizi alın fln diye...ne yani yedek almam mı gerek yoksa direk dvm edioz mu ztn ilerde sp yi uninstal ediyo..dvm edim mi :) ?

    BiGGest was here! [ C.r {YesileV GrandMaster} ]
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Fikibok
    KaptaN
    KaptaN's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 30/Ağustos/2005
    Erkek
    dewamm bişey olmaz merak etme sadece güvenlik için diyor öleee
Toplam Hit: 732 Toplam Mesaj: 2