folder Tahribat.com Forumları
linefolder Donanım & Driver
linefolder SP2 Kurulum Yapamıyorum (Yardım Lütfen)



SP2 Kurulum Yapamıyorum (Yardım Lütfen)

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    bigwave
    bigwave's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Ekim/2007
    Erkek

    format attım xp kullanıyorum akşam akşam nedir anlamadım bu hatalar.. 

    1)sp2 cdsini yüklerken hata alıyorum

    %3cphata.JPG

     

    2)install yapamıyorum msn vs .. driverları ie firefox falan yaptım ama msn kuramıyorum

    %3cnstaller


    Ölüm varsa bir yerde düşündün mü bu hayat niye ?
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    iLLuMiNaTi
    iLLuMiNaTi's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 08/Mart/2007
    Erkek

    resim gösterilemez adres.com ?

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    bigwave
    bigwave's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Ekim/2007
    Erkek

    pardonn

     


    Ölüm varsa bir yerde düşündün mü bu hayat niye ?
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    jetlag
    jetlag's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Haziran/2009
    Erkek

    sp2 li bir xp cd ile format atmayı dene...

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    bigwave
    bigwave's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Ekim/2007
    Erkek

    ambient bunu yazdı:
    -----------------------------

    sp2 li bir xp cd ile format atmayı dene...


    -----------------------------
    her zaman kullandığım sp2 orj cdsi. ? format atmadan evvel de msn setup ta aynı hatayı alıyordum


    Ölüm varsa bir yerde düşündün mü bu hayat niye ?
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    emnimax
    emnimax's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Eylül/2009
    Erkek

    windows acıkken format atma acılısta baslat formatı sorun cıkmaz asla bu sekılde sıstemınde sp 2 varsa sana sp1 lı bı cd den format attırmaz ama dedıgım gıbı acılısta yaparsan formatı hıc sorun cıkmaz tabı baska bı sorun yoksa.

  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    bigwave
    bigwave's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Ekim/2007
    Erkek

    emnimax bunu yazdı:
    -----------------------------

    windows acıkken format atma acılısta baslat formatı sorun cıkmaz asla bu sekılde sıstemınde sp 2 varsa sana sp1 lı bı cd den format attırmaz ama dedıgım gıbı acılısta yaparsan formatı hıc sorun cıkmaz tabı baska bı sorun yoksa.


    -----------------------------
    hocam format attım zaten..sp2yüklemiyorum .net framework 1.1'i de kurdum..

    anlamadım her zaman çalışan şey şimdi sorun çıkarıyo..


    Ölüm varsa bir yerde düşündün mü bu hayat niye ?
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    emnimax
    emnimax's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Eylül/2009
    Erkek

    tekrar bı format at kurarken bı sorun cıkmıs olabılır.

  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Chip
    Chip's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Eylül/2007
    Erkek

    Windows Update sorunu,Windows Installer sorunu ,IE,activeX, Shell,Saat ve Tarih ayarı gibi bir çok sorunu onarır.

    1-Zip'li dosyayı belgelerime yada masa üstüne çıkarınız.
    2-Çıkarttığınız dosyadaki Dial-a-fix ikonunu çalıştırın.
    3-Empty temp folders ve adjust time/date kutusunu işaretleyin.
    4-Fix windows installer kutusunu işaretleyin.
    5-Fix windows update kutusunu işaretleyin.
    6-Fix SSL/HTTPS/Cryptography daki kutuların hepsini işaretleyin.
    7-Registiration Center'deki tüm kutuları işaretleyin.
    8-GO tuşuna basın onarım bitene kadar bekleyin.
    9-PC yi tekrar başlatın.

    http://www.majorgeeks.com/Dial-a-fix_d4899.html

  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    bigwave
    bigwave's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Ekim/2007
    Erkek

    son mesajımdan sonra mavi ekranla başbaşa kaldım çok denedim ama mavi ekrandan kurtulamadım. mecburen format attım..

    herşey yine normaldi, sp2 yüklerken diğer tüm programları kapattım, yüklemeden sonra yeniden başlattım

    ikinci sorunum olan install sorunuydu. onu da Avira nın paylaştığı dial a fix programı çözüme kavştu..

    yardımlarınız için teşekkürler..


    Ölüm varsa bir yerde düşündün mü bu hayat niye ?
Toplam Hit: 1187 Toplam Mesaj: 10