SP2 Kurulum Yapamıyorum (Yardım Lütfen)
-
format attım xp kullanıyorum akşam akşam nedir anlamadım bu hatalar..
1)sp2 cdsini yüklerken hata alıyorum
2)install yapamıyorum msn vs .. driverları ie firefox falan yaptım ama msn kuramıyorum
-
resim gösterilemez adres.com ?
-
pardonn


-
sp2 li bir xp cd ile format atmayı dene...
-
ambient bunu yazdı:
-----------------------------
sp2 li bir xp cd ile format atmayı dene...
-----------------------------
her zaman kullandığım sp2 orj cdsi. ? format atmadan evvel de msn setup ta aynı hatayı alıyordum -
windows acıkken format atma acılısta baslat formatı sorun cıkmaz asla bu sekılde sıstemınde sp 2 varsa sana sp1 lı bı cd den format attırmaz ama dedıgım gıbı acılısta yaparsan formatı hıc sorun cıkmaz tabı baska bı sorun yoksa.
-
emnimax bunu yazdı:
-----------------------------
windows acıkken format atma acılısta baslat formatı sorun cıkmaz asla bu sekılde sıstemınde sp 2 varsa sana sp1 lı bı cd den format attırmaz ama dedıgım gıbı acılısta yaparsan formatı hıc sorun cıkmaz tabı baska bı sorun yoksa.
-----------------------------
hocam format attım zaten..sp2yüklemiyorum .net framework 1.1'i de kurdum..anlamadım her zaman çalışan şey şimdi sorun çıkarıyo..
-
tekrar bı format at kurarken bı sorun cıkmıs olabılır.
-
Windows Update sorunu,Windows Installer sorunu ,IE,activeX, Shell,Saat ve Tarih ayarı gibi bir çok sorunu onarır.
1-Zip'li dosyayı belgelerime yada masa üstüne çıkarınız.
2-Çıkarttığınız dosyadaki Dial-a-fix ikonunu çalıştırın.
3-Empty temp folders ve adjust time/date kutusunu işaretleyin.
4-Fix windows installer kutusunu işaretleyin.
5-Fix windows update kutusunu işaretleyin.
6-Fix SSL/HTTPS/Cryptography daki kutuların hepsini işaretleyin.
7-Registiration Center'deki tüm kutuları işaretleyin.
8-GO tuşuna basın onarım bitene kadar bekleyin.
9-PC yi tekrar başlatın.http://www.majorgeeks.com/Dial-a-fix_d4899.html
-
son mesajımdan sonra mavi ekranla başbaşa kaldım çok denedim ama mavi ekrandan kurtulamadım. mecburen format attım..
herşey yine normaldi, sp2 yüklerken diğer tüm programları kapattım, yüklemeden sonra yeniden başlattım
ikinci sorunum olan install sorunuydu. onu da Avira nın paylaştığı dial a fix programı çözüme kavştu..
yardımlarınız için teşekkürler..
